Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må virkelig si at jeg ikke helt liker det nye vingeregelen eller vingesystemet. Håper dette kommer bort.

 

Og det med dekk har blitt veldig spennende, men det er veldig vanskelig for oss og oppfatte hvilke type dekk som brukes. I stedet for fargetskrift skulle det vært en heltrukken linje med de forskjellige fargene slik som med den grønne linjen som var på softdekkene tidligere.

 

Blir uansett spennende og det er alltid action i Melbourne

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Det med dekkene blir helt sikkert ordnet, dersom ikke dekkene allerede er produsert for hele sesongen da..

 

DRS, som jeg tror det offisielt heter fra FIA (justerbar bakvinge-systemet) virker litt spennende, men synes det er trist når man må gjøre slike tiltak egentlig. Og sååå teit at det er tillatt å bruke det over hele banen under qual, men kun på et bestemt sted under løpet.

 

 

Men fytti hvor de 1.6L-ene bråker! Holy..

Lenke til kommentar

Er dere landtids formel 1 fans enig med eddie jordan om at de dårlige lagene ikke burde få kjøre?

 

Kanskje det er fordi jeg er ny til Formel 1, men syntes det var synd at HRT ikke får kjøre.

Blir det ikke større potensial for interessante situasjoner med flere biler(til en viss grad iallefall)?

Lenke til kommentar

Tror det ble litt overdrevet på forhånd det med dekkslitasjen. Perez(bra kjørt) hadde kun 1 pitstopp, men dette kan jo variere stort fra bane til bane. Lruer på hva Massa gjør fortia jeg, ikke bra kjørt. Og Rubens med skikkelig bommert også. Var uansett mer spennende enn starten på fjorårets F1 sirkus i Bahrain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...