Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte VPN og div på anbefalning at BBC hadde best dekning av Formel 1. Men jeg har ikke vært i stand til å se P3, Kun P1, P2, Q1-3 og selve løpet.

 

BBC legger av en eller annen grunn ikke ut P3 på iPlayer, noe som er den mest interessante practicen ettersom den er før qual. Veldig teit egentlig. Tvinger en til å se det live :p

 

Kjekt å se Alonso i så godt humør :)

Lenke til kommentar

Live? hvor da?

 

Jeg lette vel hele tiden P3 tok for å finne ut om jeg kunne følge løpet via BBC sine utallige tv og radiokanaler. Det så kun ut til å være mulig å følge om man hadde kabeltv abbet deres og en fysisk fjernkontroller fra dem. Jeg sjekket også utallige Radio Live kanaler.

 

Jeg ser alle løpene Live/Direkte og ikke etterpå via iPlayer siden men direkte via BBC Sports - Formula 1 siden. Riktignok benytter denne også "iPlayer" teknologien men man går da ikke via iPlayer portalen hvor ting legges ut senere.

 

EDIT:

Ellers fikk jeg med meg Q1-2-3 på vanlig direktesending (Live?) som et lite plaster på såret.

 

Men jeg håper noen av de mange BBC titterne her kan fortelle meg hvor jeg navigerer meg for å se eller høre P3 løpene direkte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese hele posten din nå under løpet :p men på bbc.com/f1 - står feks LIVE - SPANISH QUALIFYING når "tiden er inne" øverst på siden. Etterpå legges alt, bortsett fra P3, ut på iPlayer/Sport/Formula1

 

Fantastisk start av Alonso. Vettel burde fått høyere lønn, fytti hvor han ofrer livet!

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Mulig jeg kjøper en titt på viasat sport for å se P3 i dag siden jeg ikke får til å se P3 på BBC Sport. Noen som får til å se P3 på BBC? Tenker da Live og direkte.

 

Betaler gjerne, men har blitt glad i å følge BBC teamet fremfor en eller annen svenske på Viasat.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...