Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spennende ja, plutselig var Rosberg i ledelsen etter pitstoppet, skjønte ingenting først jeg. Men morsomt at Hamilton vant og brøt dominansen til RedBull litt hvertfall. Webber kjørte fantastisk i dag, men merker at dekk har ekstremt mye å si. Spennende å se når det kommer til banene som virkelig er glovarme

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har undersøkt div. muligheter for å få sett F1 Live i helgen. Å måtte kjøpe hele sportspakka til Viaplay eks. for å se F1 er uaktuelt. Samt det flere andre sier at jeg vil se på en kanal med bedre kommentatorer og dekning.

 

Er BBC best eller finnes det kanaler eks. i USA hvor man kan se dette via VPN?

 

Jeg betaler allerede for VPN via Giganews men de har kun servere i USA, Nederland og HongKong (sistnevnte er veldig treg). Derfor noe kjipt å betale for ytterligere en VPN konto kun for å se F1 via BBC UK.

 

Hvor er det man ser F1 hos BBC Live TV og hvor hører man på evt. radio podcast ol?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg snakket med en chap på online support hos vpnuk i går og kjøpte 1 måned. Tok bare 5 minutter å få satt opp hele greia og få det aktivt så da var det bare å kjøre på.

Jeg trenger VPN i UK, US, DE, NL i første om gang og har vurdert strongvpn en lengre periode nå. Etterhvert er det ønskelig med VPN mot SE, DK og NO.

 

Det er også viktig at jeg får god ytelse på linja mot Washington DC området i USA.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kjører selv proxy fra http://www.ukproxyserver.co.uk/.

 

BBC er uten tvil det beste alternativet å se Formel 1. Martin Brundle er uvurderlig som kommentator. Han er blitt joinet av David Coulthard nå, som tok over for Jonathan Legard. Jake Humphrey er en av de beste programlederne jeg har vært borti, og med Coulthard og Jordan har de et klekkelig team som gir utrolig mye innsikt og ikke minst, god underholdning. Noen som så Jake i Lancaster-bombeflyet under bryllupssendingen? Lo godt her :!:

 

Plasker ned i Istanbul. Vannplaning og utforkjøringer. Button kjørte ganske brutalt av i en vending. Kan ikke si så mye ut i fra de tidene som blir kjørt nå, men vet at mange av lagene har gjort store endringer så vi får se hvis det blir tørt til i morgen.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i kvaliteten til BBC. Siden ukvpn ble aktivt på straksen i går tittet jeg litt på BBC og så mye jeg kan få glede av der som jeg ikke har i familiepakkene på parabolen. Fant heller ingen kanaler jeg har via CD og Viasat på parabol som dekker F1.

 

Har sett på P1 nå, selv om jeg kom 20min forsinket inn og fikk med meg det meste av dramaet. Herlig kvalitet og suverent å koble laptopen til 46"eren med HDMI og nyte hvert sekund på BBC Sport Live. Lenge siden jeg har kost meg såpass med TV sending.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Et meget spennende løp, det å være drillet i pit'n er virkelig blitt skikkelig viktig når det er så mange pitstop.

 

Men synes det er vanskelig å tolke løpene av og til. I dag f.eks så var jo Alonso "plutselig" på offensiven godt uti løpet og tok igjen/kjørte forbi Webber og nærmet seg Vettel så vidt. Men etter siste dekkbytte kom Webber innpå Alonso igjen og klarte å komme seg forbi og i tillegg kjøre ifra, begge hadde vel også Prime dekk. Eneste forklaringen jeg har på dette må vel være at Alonso satte på et brukte dekk, som han hadde brukt under kvalik/trening? Synes det virket så rart. Har opplevd flere slike situasjoner i år føler jeg. Uansett, så gjør jo denne dekksituasjonen det nesten for spennende.

Lenke til kommentar

Om ikke schumacher blir bedre snart blir det nesten trist å se han kjøre ut denne og neste sesong. han sa i fjor at han kunne tenke seg å fortsette etter 2012.

Tror dere mercedes vil være villige til å forlenge kontrakten hans etter 2012 sesongen om han selv vil? Navnet hans vil jo fortsatt være mye verd.

Lenke til kommentar

Schumi klarer ikke å henge med. Han burde heller gi bort plassen sin til noen yngre.

 


  •  
  • 2010: Rosberg fikk 142 poeng, Schumi 72.
  • 2011: Rosberg har 20 poeng, Schumi 6.

For ti år siden hadde han nok slått en fører som Rosberg.

 

Apropos Webber: "festlig" å se han fly av banen på Le Mans i 1999. Neppe Mercedes sitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar

Det som er med Schumi er at han er altfor obstruerende på banen og rett og slett ødelegger for andre deltakere i for stor grad.

 

Han virker til tider som en 70 åring som lager kø og irritasjon på riksveiene. Fyren er en fantastisk fører på mange måter men han mestrer helt klart ikke å ligge midt i feltet og så lenge han ikke kan ligge alene i en god ledelse blir det bare surr og spetakkel.

 

Det var to ting som irriterte meg under løpet i Tyrkia. Øverst på listen var Schumi og hvordan han meningsløst ødela andres biler og ikke ga rom for de som var opplagt mye raskere på banen. Deretter hvordan Mclaren teamet fomlet i Piten under hele løpet og nok ødela pallplasseringen på den måten.

 

Det positive var Alonso og Ferarri, samt kvaliken til Rosberg, men jeg hadde forventet litt bedre resultater fra Webber på denne banen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...