Gå til innhold

Formula 1 2011!


WDC 2011  

42 stemmer

  1. 1. Hvem tror du får tittelen?

    • Sebastian Vettel
    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Jenson Button
    • Mark Webber
    • Felipe Massa
      0
    • Michael Shoemaker.
    • Robert Kubica
      0
    • Niko Rosberg
      0
    • Rubens Barichello
    • Vitaly Petrov
      0
    • Niko Hulkenberg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ute på Blu-Ray :)

Han døde dessverre samme år som jeg ble født, så har ikke "oppvokst" med han. Ble dog mye mer interessert etter jeg fikk se diverse videoer av kjøringen hans, samt at Top Gear lagde en flott hyllest til han i en episode.

Har fått sett et par løp, og han er virkelig noe for seg selv. Kjøringen hans er helt utrolig.

Lenke til kommentar

Begynner å nærme seg avreise for meg også. Riktignok så er det noen løp før det, men når september kommer, så står jeg klar for å reise til Monza.

Dette blir min andre formel 1 tur. Den første var sommer 2006 på Hockenheim som var en hyggelig opplevelse.

Riktignok var det ikke så spennnende den gangen når det gjald forbikjøringer og slikt, men stemningen var helt rå når Schumi passerte målstreken som førstmann.

Så vel knapt noen andre enn folk med ferrari effekter på den tiden.

 

Nå er tingene litt annerledes og sesongen har vært veldig bra hittil, med unntak av et par av løpene. Riktignok er det stortsett den samme som vinner hele tiden, men nå ser det ut til at det kan bli litt mere fighting om den plassen også :)

Lenke til kommentar

Håper ikke det blir sendt på begge samtidig i såfall så går jo kommentatorene til... ja!

 

Det som derimot er "skjit" er at man ikke får brukt de samme personene på begge kanalene. DC og EJ går nok på begge. Jake har andre programmer hos BBC. Martin Brundle har sagt han ikke er villig til å bytte kanal igjen. Aner ikke hvordan Ted Kravtiz og Lee McKenzie har det når det kommer til kontrakter.

Dette tror jeg blir en real nedtur. Blir som å miste Murray på nytt dette.

 

Ser at Martin B ikke er fornøyd med det, og må se hva han kan gjøre nå som han ikke har noen kontrakt lenger.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig der, selv om jeg likte F1 2010. Var morsomt, men var allikevel mye bugs.

 

Ja apropos bugs. Jeg kjørte Monaco nå, også mista jeg frontspoileren på nest siste runden. Siden jeg allerede lå på siste plass så bestemte jeg meg for å kjøre i piten på siste runden for å bytte spoileren. I det jeg kjørte ut av pitten, så fullførtes løpet og jeg fikk en 10. plass. Så jeg sneik basically en runde. Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...