Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Februar 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så ofte jeg er der når kruttet finnes opp, men jeg pleier å sitte litt nær når det smeller. Ikke i dag, idag kom jeg like etterpå. Heldigvis var det ingen som hadde rukket å sette seg før meg heller. Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi.

 

Sir Winston brøytes, fredag formiddag

 

post-116334-0-85204900-1298647437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Slengte rundt dørene her i dag.. Så synes jeg det ble litt stille.. litt for stille.. så jeg måtte ut å se etter dattera mi.. og gjett hvor jeg fant henne..? :p

 

post-44035-0-10189800-1298655901_thumb.jpg

 

Nå skal det da sies at denne bilen er et vrak, så det hadde ikke noe å si denne gangen. :)

 

post-44035-0-90439800-1298655924_thumb.jpg

 

post-44035-0-79422300-1298655942_thumb.jpg

 

:)

Lenke til kommentar

Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi.

 

Sir Winston brøytes, fredag formiddag

 

Kjenner ikke til omstendighetene rundt situasjonen, men det hender at dette skjer når man skal belte av gravemaskinen. Man forandrer tyngdepunktet så pass mye at bakhjulene på traktoren mister tyngden/greppet, og er det glatt samt at man står i en helling skjer dette.

 

 

Nå skal det da sies at denne bilen er et vrak, så det hadde ikke noe å si denne gangen. :)

 

 

I dag en lada, i morgen en Rolls-Royce :)

Lenke til kommentar

Ikke så ofte jeg er der når kruttet finnes opp, men jeg pleier å sitte litt nær når det smeller. Ikke i dag, idag kom jeg like etterpå. Heldigvis var det ingen som hadde rukket å sette seg før meg heller. Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi.

 

 

Sikker på at det ikke var en planlagt utvidelse av lokalene uten søknad i disse vm tider. Det er jo mange tørste sjeler i området nå for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...