Gå til innhold

Tror kanskje jeg har blitt svindlet, hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten varierer meget fra sted til sted. I større tettsteder så kommer de normalt mellom 12-13. Andre steder 14-15.

 

iPhonen har ingen problemer med kulde. Så lengde du ikke bruker den når det er kalt. Alt elektronisk utstyr som har ligget i kulde bør få ligge å få romtemperatur i seg, og gjerne litt lenger for å være sikker, før det tas i bruk.

Lenke til kommentar

Kommer jo ann på om du bor på begynnelsen eller slutten eller midt i ruta da. Om budet drar ut 0930 får du den kanskje 1000 om du er på begynnelsen, men kanskje 1400 om du er på slutten. Noen lørdagsvikarer bruker kanskje 6-7 timer ute fordi de ikke er kjent og den kan komme 1613 eller hvilket som helst annet random tidspunkt.

 

Kundeservice er oppe til 1400 idag. Ring de og spør om de kan finne ut når ditt bud burde være der. De kan sette deg over til leder hos avdelingen du tilhører. Jeg har tilogmed snakket direkte med kunder på rute som har blitt satt over til oss.

 

810 00 710 er nummeret.

 

 

Ville ikke anmeldt noe før det har gått ihvertfall 1 uke. Mandag er jo helt villt om den ble sendt i går...

Lenke til kommentar

Om det er muligheter for at du får pengene tilbake, om det skulle bli aktuelt, er avhengig av om vedkommende kan betale eller ikke. Uansett hvor langt du drar saken i rettssystemet så er du til slutt avhengig av betalingsevne til selger. Om han lever på trygd og/eller ikke har noen dokumenterbar inntekt kan du se langt etter penger.

Lenke til kommentar

Regner med Politiet avviser deg hvis du er så kjapp. Av og til blir også posten forsinket.

 

Fikk nettopp 2 pakker fra Amazon som ble sendt i slutten av november, og starten av desember. Har i mellomtiden fått erstattningene for begge.

 

Så vær litt tålmodig.

 

tror ikke det skal ta så lang tid, er jo bare fra tønsberg til sarpsborg.. tar jo maks 2,3 dager, om posten frakter på en lørdag..

 

får prøve å smøre meg med litt tålmodighet, også håpe at alt går bra, det jeg ikke skjønner, jeg får rett og slett ikke tak i han , når jeg ringer han , på ip telefonien hans, enten piper det, ellers så får jeg opp en telefon dame som sier, nr , 3329xxxx er ikke tilgjengelig.

 

 

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26375601

 

dette er annonsen, men på toppen står det at NB: Annonsen er avvist.

 

hva betyr det

Endret av naughtyboi
Lenke til kommentar

Kikket på annonsen. Det står der "trygg betaling", at man kan bruke Finn sitt system. Hvorfor ble ikke dette brukt?

 

Du sier den blir sendt fra Tønsberg til sarpsborg. Da vil det normalt ta så lang tid, hvis han poster på postkontoret.

 

-Sendt den dagen til postsentral for Vestfold.

-Morgenen etter sendt til postsentralen i Oslo.

-Den ettermiddagen sendt til postsentralen i Sarpsborg.

-Morgenen etter sendt til ditt lokale postkontor.

-Du bør da normalt ha den på den dagens postutsending.

(Eventuelt lapp i postkassen).

 

Så senest tirsdag eller onsdag i verstefall.

Lenke til kommentar

Synd at det ikke finnes et karaktersystem på Finn alá EBay, dette kunne gjort det litt lettere å skille de seriøse fra de useriøse. Forøvrig vil jeg kanskje tro at annonsen har blitt avvist fordi Finn har funnet ut at dette er en gammel kjenning, eller at de har mottatt klager på vedkommende, men dette blir bare synsing. Forøvrig, hvorfor er det tillatt å kun oppgi fornavnet sitt egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kikket på annonsen. Det står der "trygg betaling", at man kan bruke Finn sitt system. Hvorfor ble ikke dette brukt?

 

Du sier den blir sendt fra Tønsberg til sarpsborg. Da vil det normalt ta så lang tid, hvis han poster på postkontoret.

 

-Sendt den dagen til postsentral for Vestfold.

-Morgenen etter sendt til postsentralen i Oslo.

-Den ettermiddagen sendt til postsentralen i Sarpsborg.

-Morgenen etter sendt til ditt lokale postkontor.

-Du bør da normalt ha den på den dagens postutsending.

(Eventuelt lapp i postkassen).

 

Så senest tirsdag eller onsdag i verstefall.

 

Han skal ha sendt det som brevpost, tviler sterkt på at han under noen omstendigheter har sendt dette som b-post og a-post skal være framme neste dag i store deler av norge.

Lenke til kommentar

Ut ifra annonsen så ville jeg ikke holdt pusten for at du faktis får tlf.

 

Ville forøvrig aldri ha gått med å kjøpe noe så dyrt uten visse sikkerhets tiltak, og jeg hadde hvertfall brukt Finn sin trygghandel.

 

har sendt mail til finn. har ikke spøtt hvorfor den ble avvist.. noen muligheter for meg å få pengene tilbake om jeg drar Til banken?

Lenke til kommentar

Han kan jo sette 4chan på saken, kanskje de kjeder seg, hehe. Ellers ville jeg sjekket opp i oppgitt navn og adresse, for å se om dette i det hele tatt stemmer. Etter ikke altfor lang tid kan du også anmelde dette, ta i så fall med all korrespondanse fra e-post. Det går selvsagt an å kontakte banken til vedkommende også, selv om du nok ikke kommer noen vei, men da blir banken i det minste oppmerksom på at kunden deres muligens driver med svindel.

Lenke til kommentar

Ut ifra annonsen så ville jeg ikke holdt pusten for at du faktis får tlf.

 

Ville forøvrig aldri ha gått med å kjøpe noe så dyrt uten visse sikkerhets tiltak, og jeg hadde hvertfall brukt Finn sin trygghandel.

 

har sendt mail til finn. har ikke spøtt hvorfor den ble avvist.. noen muligheter for meg å få pengene tilbake om jeg drar Til banken?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...