Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor man snakker så stygt om personer som kjemper for Norge, enten de gjør en dårlig jobb eller ikke.

 

Det er en destruktiv form for support. Vi kan da bedre enn det :)

Veeeeel.... En spiller som Bjørn Helge Riise i dag.... Det er en drøy påstand å si at han kjemper for Norge.

 

Kona hadde garantert gjort like mye rett. Han gjør INGENTING rett utpå banen der.

Lenke til kommentar

Det tullemålet som danskene fikk mot Island på overtid svir enda litt mer nå. Målet de fikk i dag var også av det kjipe slaget. To dårlige lag i dag, 1 poeng er ufattelig mye bedre enn 0. Vi ligger jo godt an i kampen om å bli beste toer, er vel først og fremst det vi må håpe på. Synd at England ikke klarte å slå Montenegro hjemme.

 

pøh. Slår vi Kypros og Island da skal mye til for at vi ikke tar 1.plassen. Vi trenger da kanskje ett greit resultat til for å være helt sikre. Nå skal jo Danmark og Portugal møte hverandre. Begge lagene skal møte Island, vi skal møte begge og Kypros er ingen walkover.

Lenke til kommentar

Visst kjemper han. Ikke akkurat med suksess, men det er nå ingen grunn til stygge utskjellinger. En supporter bør ikke se på det som sin oppgave å bryte ned spillerne på laget han heier på, eller hur? :)

 

Så sant. Så er det ingen her som har brutt ned noe som helst med BHR. På stadion skal man støtte spilleren in action. Men man MÅ få lov å si at BHR ikke har en dritt på landslaget å gjør slik han spilte i dag.

 

Hva er ellers vitsen med å diskutere fotball?

 

"Næmen så koselig og flinke Bjørn Helge er blitt da. Han klarte å kaste ballen til broren sin. Flinke gutten."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så sant. Så er det ingen her som har brutt ned noe som helst med BHR. På stadion skal man støtte spilleren in action. Men man MÅ få lov å si at BHR ikke har en dritt på landslaget å gjør slik han spilte i dag.

 

Hva er ellers vitsen med å diskutere fotball?

 

"Næmen så koselig og flinke Bjørn Helge er blitt da. Han klarte å kaste ballen til broren sin. Flinke gutten."

 

Det er en vesensforskjell å si noen spilte drittdårlig og si noen er en dritt. Jeg snakker ikke om å skjelle ut den dårlige innsatsen, jeg snakker om å ren hets av personen BH Riise. Det flyter over av slik på nett, og såkalte supportere står for mye av det.

 

Å anonymt fortelle til hele verden på nett at noen er søppel er langt verre enn å stå på stadion og si til noen at det er søppel. Vi må klare å beherske oss litt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en vesensforskjell å si noen spilte drittdårlig og si noen er en dritt. Jeg snakker ikke om å skjelle ut den dårlige innsatsen, jeg snakker om å ren hets av personen BH Riise. Det flyter over av slik på nett, og såkalte supportere står for mye av det.

 

Å anonymt fortelle til hele verden på nett at noen er søppel er langt verre enn å stå på stadion og si til noen at det er søppel. Vi må klare å beherske oss litt. :)

Er veldig enig der. En ting er å kritisere en spiller. En helt annen ting er å direkte hetse spilleren. Jeg var langt ifra fornøyd med hva BH gjorde i dag, men tross det, så gir han alt han har i kampen. Det står det respekt av, selv om det ikke står til videre landslagsspill foreløpig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grindheim og Huseklepp BB. Syntes Hangeland var svak idag. Må ta skyld i målet med 2 svake headinger. Tok seg opp i andre da. Jarsetin hadde ikke mye å gjøre, sjanseløs på målet, men hadde en fantastisk stikker i første omgang. Synes Wæhler var imponerende framover i første også faktisk.

 

BH Riise er helt forferdelig. Hver bidige landskamp spiller han dårlig, han sliter med å få spille i bunnen av Championship, og har en håpløs attitude når han blir byttet ut. Æsj. Også sitter vi igjen med Singh og Henriksen på U21...

Lenke til kommentar

 

 

Så sant. Så er det ingen her som har brutt ned noe som helst med BHR. På stadion skal man støtte spilleren in action. Men man MÅ få lov å si at BHR ikke har en dritt på landslaget å gjør slik han spilte i dag.

 

Hva er ellers vitsen med å diskutere fotball?

 

"Næmen så koselig og flinke Bjørn Helge er blitt da. Han klarte å kaste ballen til broren sin. Flinke gutten."

 

Det er en vesensforskjell å si noen spilte drittdårlig og si noen er en dritt. Jeg snakker ikke om å skjelle ut den dårlige innsatsen, jeg snakker om å ren hets av personen BH Riise. Det flyter over av slik på nett, og såkalte supportere står for mye av det.

 

Å anonymt fortelle til hele verden på nett at noen er søppel er langt verre enn å stå på stadion og si til noen at det er søppel. Vi må klare å beherske oss litt. :)

Da forstod eg hva du mente. Si det da vel :p

Lenke til kommentar

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor man snakker så stygt om personer som kjemper for Norge, enten de gjør en dårlig jobb eller ikke.

 

Det er en destruktiv form for support. Vi kan da bedre enn det :)

 

Det må være lov å kritisere en som opptar plassen til spillere som faktisk er gode.

Lenke til kommentar

Utrolig hvor lite kreative spillerne på landslaget er. Kreativiteten på junior-nivå er ca. 700 ganger bedre. Kanskje på tide å få inn noen spillere som tør å prøve å gå med ballen. Spillet stopper jo helt opp når de ikke finner noen å sentre til, det virker som om de ikke tør å gå med ballen.

 

Jeg er 100 % seriøs når jeg sier at jeg sannsynligvis kunne gjort en bedre jobb enn mange av landslagsspillerne i dag. Overrasker meg egentlig hvor dårlig nivået på profesjonelle fotballspillere er hver eneste gang jeg ser tippeligaen o.l. Opptil flere jeg kjenner kunne nok hevdet seg på det nivået om de hadde fått sjansen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...