Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Dere som klager på publikum kan få dra dit nestegang og vise de hvordan det skal gjøres.

 

Klager ikke på publikum selv, men det er vnakselig å få tak i biletter når de bare legger ut ca 40% for salg, mens mye av de resterende blir "fordelt" til diverse sponsore osv :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis Danmark vinner de 3 neste inkludert mot oss i København så har de 16 poeng før møtet med portugal

 

Hvis Portugal vinner de 3 neste inkludert mot oss i Lisboa så har de 16 poeng.

 

Innbyrdes vil da Danmark være foran oss og Muligens også Portugal hvis de slår oss med 3 mål.

 

Siste kamp mellom Danmark og Portugal blir da typisk uavgjort og vi havner på 3.plass

Murphys lov in action? Har trua på at vi går videre til sluttspillet jeg.

Lenke til kommentar

Brann stadion eller Lerkendal. Da kan enten bergensere eller trøndere vise hvordan det skal gjøres :)

 

 

Dessverre er det så mange sponsorbilletter og "VIP personer" som får plass, der de sitter pent og pyntelig. Vi trenger stein hakka galen mennesker som hyler og skriker og skaper stemning.

 

Dvs. bergensere og trøndere ^^

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når det gjelder selve kvalifiseringen, tror jeg sjansen er bra.

 

I utekampene mot Portugal og Danmark vil vi være underdog. Ingen venter vi skal vinne, og slike kamper gjøre Norge det ofte best i.

 

Men spillet i denne kampen var håpløst. Mister ballen i et sett, og blir i perioder rundingsbøyer.

Slikt noe holder hvertfall ikke et sluttspill.

Lenke til kommentar

Det tullemålet som danskene fikk mot Island på overtid svir enda litt mer nå. Målet de fikk i dag var også av det kjipe slaget. To dårlige lag i dag, 1 poeng er ufattelig mye bedre enn 0. Vi ligger jo godt an i kampen om å bli beste toer, er vel først og fremst det vi må håpe på. Synd at England ikke klarte å slå Montenegro hjemme.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy.

 

Hm, Dagfinn Lyngbø er riktignok fra Askøy, men Erik Huseklepp er ikke herfra. Er så "lite" her ute, at da hadde jeg garantert visst om det. :p

Tror han er fra Fyllingsdalen.

 

Alt i alt, grei kamp. Fornøyd med 1 poeng. :)

Sier ikke at han er derfra :) Jaffa sa at "naboen" scorte. Jaffa er fra Askøy. Derfor sa jeg at "Sist jeg sjekka var ikke Huseklepp fra Askøy". Han er fra Sandsli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...