Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig kamp, tidvis pinlig publikum og en baker som leverer varene er vel dagens beholdning. Skal være fornøyd med ett poeng og fortsatt ubeseiret her, tror jeg. Blir overrasket om vi ikke taper borte mot danmark og portugal, men slår vi island og kypros tror jeg pinadø at det blir sluttspill up in this motherfucker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å sanke poeng på en særs dårlig dag, er ikke så gale det.

 

Banens dårligste var publikum. 20 000 nordmenn som lar dansker synge uten kamp, hva pokker? Fortsetter det slik er det like greit å flytte landskampene til Brann Stadion eller Lerkendal.

 

 

Evt. Alvheim, tror ikke dansker gidder reise så langt opp.

Lenke til kommentar

Dette må vi være meget fornøyd med, spillet tatt i betraktning.

 

Danskene er bedre ballspillere, mens Norge må kjempe, slite og lempe.

 

Braaten viser kvalitet, og berget poenget.

 

Når TV2 viste tabellen, kom poengene utenfor skjermen. Var det likt hos andre også?

Lenke til kommentar

Synes det er synd at Danmark ikke vinner med tanke på hvordan Norge fremstår. FOr et møkkalag!

 

Som den dumme dritter jeg er kjøpte jeg inn både brus og potetgull i håp om at det her skulle bli en underholdende kamp, men det her var en typisk norsk landskamp. Sørgelig kjedelig.

 

Bjørn Helge Riise var kampens høydepunkt. Helt rått å se at en spiller som er så ufattelig dårlig får spille på et landslag. Helt utrolig!

 

 

Edit: Og publikum. Hahaha, for en sykt DØLL gjeng!

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Når TV2 viste tabellen, kom poengene utenfor skjermen. Var det likt hos andre også?

 

Ja, men Norge har 10 poeng, etterfulgt av Portugal og Danmark med 7 poeng hver. Nå er det ekstremt viktig å vinne mot Island og Kypros på Ullevaal. Om vi slår Portugal i Lisboa eller danskene i Parken hadde det vært en stor bonus.

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Norge har fortsatt en grei sjans, men det er fortsatt en stor utfordring. Norge møter Portugal neste runde i juni, mens Danmark møter Island. All fornuft vil si at Portugal slår Norge, mens Danmark tar 3 poeng. Da står både Portugal, Norge og Danmark med 10 poeng mens Portugal har en kamp mindre spilt. Så jeg tipper vår EM-deltagelse blir avgjort i Parken i august. Men selv med et tap der så har Danmark en kamp mot Portugal som de kan tape, og da vil det avgjøres på hvor mange mål vi slår Kypros med.

Lenke til kommentar

Braaten som joker var genialt.

Jepp, det var ganske bra. Men jeg skjønner ikke hvorfor Drillo ventet så lenge. Man ligger under 0-1 og sliter med det offensive spillet, da burde det gå an å bytte litt tidligere. Men jeg skal ikke klage. Dette poenget kan være gull verdt. :)

Lenke til kommentar

Fornøyd med 1 poeng, Norge kan jo ikke vinne alle kampene i kvalikken heller. Det hadde vært urettferdig.

 

Banens beste: Grinheim.

Banens ræv: Gamst. Fy faen.

 

Gamst var vel ikke noe særlig i dag til tross for noen gode gjennomspill og pasninger som burde blitt til assist, men banens dårligste var han langt fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...