Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.


Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

  1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

    • Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uenigheten mellom de to partene er at Showtime ikke kommer fram med en sum på visstnok 24 millioner dollar. Noe som Hall sin side i forhandlingene ønsker for produksjonen av ytterligere 1 sesong til, om ikke en åttende sesong også. Både summen på 20 millioner dollar og 24 millioner som Hall sin side ønsker vil gjøre han en av de best betalte skuespillerne på kabel-tv. Kilden til Deadline er optimistisk til situasjonen, og tror en enighet i forhandlingene vil bli møtt.

 

 

For å være ærlig så syns jeg har fortjener hver eneste lille dollar. Han er en fantastisk skuespiller, og i tillegg når han jobber som produsent også. Hvis sesong 6 blir den siste sesongen blir det en litt kjedeligere seriehøst i 2012. Jeg håper hvert fall at forhandlingene kommer i gang igjen.

Lenke til kommentar

Jeg liker Dexter svært godt, uansett hvordan episoden går, men til tider har virkelig serien slitt med å skape det virkelig gode øyeblikkene. Første episoden leverte mye av det jeg savnet i denne serien og det har liksom bare falt etter den. Greia med han "tenfeen" var ikke spesielt spennende og egentlig veldig forutsigbar. Vi fikk dog en herlig slutt på slutt episoden i dag som gir meg håp om at det vil bli bedre.

 

Det er ikke lett å gi noen dom i denne serien enda, må nesten gi den flere episoder før jeg tør å konkludere med noe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...