Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.


Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

  1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

    • Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns sesongen hittils har vært litt kjedelig, men håper den tar seg opp i neste episode, så sånn ut :)

 

Kjedelig? Hvor har du vært?

 

Ukens episode var en av de bedre i denne sesongen, likte hvordan Dex ble kvitt Rudy og fikk tilbake faren.

Tror dere Quinn kommer til å søke transfer, nå som det er helt slutt mellom han og Deb?

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Morsom referanse til et klassisk amerikansk maleri; American Gothic.

 

250px-Grant_DeVolson_Wood_-_American_Gothic.jpg

 

Det var flere som fikk med seg den ja :p

 

Men, denne episoden var veldig god. Jeg trodde den kom til å bli forferdelig, men der tok jeg feil.

Likte godt scenen der Brian tok over høygaffelen og kjørte den i magen til pistolmannen.

Jeg resonnerte meg frem til at pistolen var tom for kuler etter Dexter hadde vært ute å skutt, kanskje litt sløvt av han andre fyren å ikke sjekke i så fall.

 

Og, der Harry sto å haika langs vegen likte jeg også godt.

Da fikk vi se en litt ny Dexter denne episoden :)

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Dexters "dark passenger" fikk vist seg nå med en litt annen vri.

Men han var på sitt mørkeste/"lidenskapelige" i pilotepisoden faktisk. Han har vært avmålt i drapene sine siden den gang.

 

Og en annen ting: "I've got a better idea"... Hvor lett er det egentlig å transporte en 100+ kg tung mann opp i en kornsilo?

Lenke til kommentar

Og en annen ting: "I've got a better idea"... Hvor lett er det egentlig å transporte en 100+ kg tung mann opp i en kornsilo?

Tenkte på det jeg og, i tillegg til at han tilsynelatende frakta han fyren fra en offentlig strand og bort uten at noen har sett noe?

Synest han slipper litt lett unna av og til. :p

Lenke til kommentar

Er nå egentlig mest redd for DDK kan komme til å gjøre for å overbevise Travis. Onde folk har en tendens til å gå langt over streken for å overbevise. Har derfor en følelse av at

 

søstera til Travis lever på lånt tid.

 

 

Støttes. Virket litt slik hvis du så teaseren for neste uke, den avslørte ikke særlig mye, bare for å ha det sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...