Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.


Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

  1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

    • Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er negativitetsgjengen i gang igjen ser jeg, oh well.

 

 

For MIN del så syns jeg det er et steg fremover fordi de velger å følge bøkene av Jeff Lindsay om Dexter der noe tilsvarende skjer, at Deb. faktisk finner ut hva Dexter er. Bøkene har vel egentlig strengt tatt tapt seg litt etter hvert men det er en helt annen stemning i bøkene som kanskje en del her søker etter etter som dere er så missfornøyde.

 

Det er ikke den sterkeste sesongen men så ræva som enkelte skal ha det til vil jeg si meg ganske uenig med.

Colin Hanks er nok ikke den sterkeste skuespilleren nei men må vi ha "kjente" skuespillere for at det skal være suksess? Ta Six Feet Under der kriteriet skal være at folk faktisk kan sitt yrke og er hentet fra teater (ref:

), det har en del å si og Hanks føles ut som en som man kan sette i hvilken som helst rolle (Band of Brothers) og han vil uansett spille samme personen og aldri klare helt å komme frem. De har nok litt arbeid å gjøre med tanke på casting til sesong 7.

Tror kanskje det kan komme noen endringer mtp Quinn fremover og det håper jeg for hans rolle i det hele har vært ganske gjesp igjennom det hele.

 

Sesong 6 har vært et godt grunnlag til en ny sesong i mine øyne og gjøre forberedelser til kommende problemer som Dexter og hans omgangskrets må igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Savner en sesong hvor det ikke er en bad guy, men heller avsluttende episoder som alle har hver sin skurk. Alltid morsomt å følge Dexter gjennom etterforskning, planlegging og utførelse.

 

Det kan for så vidt også være en hovedskurk, men vedkommende bør ta mindre plass, slik at The Dark Passenger får sitt i hver episode.

 

 

Lenke til kommentar

Synes sesongen var bra jeg. Nå har ikke jeg analysert hver eneste episode slik som mange andre her har gjort, noe jeg i grunn er glad for når jeg leser her.

 

Angående Walking Dead så har jo sesong 2 vært direkte kjedelig. Tar ikke den seg opp i fra start av på sesong 3 så dropper nok jeg hele serien.

 

Ser weeds også blir nevnt. Greit at bobil-sesongen ikke var sånn kjempe bra, men nyeste sesongen der var ikke så gale:-)

Lenke til kommentar

2. Debra fant han i kirka... Hvordan?!

Hun visste han var der, det var tross alt hun som sa at han måtte gå over plassen en gang til, slik at hun kunne sette en strek over kirken i etterforskningen.

 

 

2. Debra fant han i kirka... Hvordan?!

Det er vel rimelig åpenbart? Det var der han skulle gjøre de siste rettsmedisinske undersøkelsene. Men det er selvsagt helt vanvittig uforsiktig av Dexter, som så mye annet i denne sesongen. Jeg likte "twisten" med at Debra fant han, men måten det skjedde på var heller svak.

 

 

Å... dette gikk jeg visst glipp av. Begynte å game litt mot slutten av episoden :D

Lenke til kommentar

Klipper og limer inn noen gode poenger fra et annet forum:

 

They could have easily had that happen last season instead of that dumb behind the curtain tease and skipped this whole season.

 

Also, WHY DID DEXTER SET UP THE KILL ROOM IN THE CHURCH WHEN EVERYONE KNEW HE WAS GONNA BE FINISHING UP FORENSIC WORK THERE AND DEB SAID SHE WOULD MEET HIM THERE!?!

 

THEY SERIOUSLY PUT ONLY ONE COP ON THAT BUILDING? THERE WERE NO CAMERAS TO THAT BUILDING?

 

NOBODY WENT IN TO CHECK THAT MURDER CRIME SCENE AND LOOKED AT THAT PAINTING UNTIL DEXTER GOT THERE?

 

DEXTER FALLS OFF HIS BOAT AND SWIMS TO SHORE AT THE SAME TIME THEY FIND TRAVIS' LAKE OF FIRE THING?

 

THAT NUN LETS DEXTER'S KID OFF WITH SOME GUY WHO DOESN'T HAVE ANYWHERE CLOSE TO THE SAME BUILD AS DEXTER (IN THE 10 SECONDS HE GOES TO TAKE A PHONE CALL) AND THE KID IS CONVENIENTLY DRESSED AS A SACRIFICIAL ANIMAL?

 

Jesus...

 

 

og

 

Haha that was pretty bad and desperate. The one cop on the roof thing was just awful.

 

Also what's the deal/point of that game designer stealing the arm from the ice truck killer?

 

Also travis was shocked that dexter was alive... Er, surely he would have seen dexter when he nabbed the kid? Or was it perfect timing that he turned up just as dexter was having his 40 second phone call. Not only that, but he luckily turned up wearing the same lions mask as dexter

 

 

Kommer nok til å følge med på neste sesong men håper manuset tar seg opp for her er det mange hull.

Lenke til kommentar

Spennende sesongfinale med cliffhanger. Selv om mange (på div. internasjonale forum) sier at de ikke tror de kommer til å følge med Dexter neste sesong pga. at denne var så dårlig, så tror jeg nysgjerrigheten tar overhånd. De kommer helt sikkert hvert fall til å se første episode for å se hvordan situasjonen mellom Deb. og Dexter blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...