Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**


Anbefalte innlegg

Siden man allerede vet at det kommer hvertfall to sesonger til av Dexter, så tenkte jeg at man kunne så smått begynne å diskutere her hvordan man tror at serien kommer til å starte opp igjen.

  • I denne tråden kommer vi til å diskuetere hva som skjer/spekulere i hva som kommer i sesong 7 i USA. Dersom du fortsatt ikke har sett sesong 6, eller venter på at denne skal bli ferdig i Norge. Burde du derfor ikke lese noe av det som står i denne tråden. Stopp da lesingen her!
  • Ønsker du å diskutere sesong 6 kan du gjøre dette her: Link

 

 

 

 

"Generelle" spørsmål fra sesong seks, ang. sesong 7. (Har lagt de i spoiler, av henhold til de nysgjerrige hoder der ute som måtte klikke seg inn hit som ikke ønsker å vite hva som skjer i sesong 6, på tross av advarselen i emnefeltet.:

 

 

**Hvem kommer til å spille badguy/-girl neste sesong?

- Kommer det i det hele tatt til å bli noen "badguy/-girl", eller vil de legge opp til en sesong som likner sesong 2?

 

**Hvordan kommer både Dexter og Debra til å takle at Debra har sett Dexter drepe Travis Marshall?

 

**Hvordan kommer plottet med protese-armen fra "The Icetruck killer" saken og lab. lærlignen Louis til å utfolde seg?

 

**Hvordan kommer partnerskapet til Quinn og Batista til å utviklte seg?

 

**Kommer Debra fortsatt til å være "Lieutenant Morgan"?

 

 

Sesongpremiere 30. September i USA. Og sesongen kommer nok også til å være på 12 episoder som de seks foregående sesongene.

 

Start spekuleringen!

Endret av Marbash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virket som Debra så etter en vei ut når Dexter rettet blikket mot henne. Har hun en polititropp utenfor?

Lurer veldig på hva som vil skje. Kanskje det blir startet en jakt på Dexter, eller at Debra velger å holde på hemmeligheten til Dexter, og la han drepe som han vil.

Vil tro Dexter prøver å stikke av nå. Slipper kniven, og løper for livet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Må bare si med en gang at det er herlig å se hvor engasjerte brukerbasen på diskusjon.no er. For øvrig er jeg veldig spent på hva som kommer til å skje selv. Vil tro at det kun er Deb som kommer til kirken aleine for å se om Dex er ferdig med arbeidet, eller for å hjelpe til. Så vil jeg tro at kanskje Dexter prøver å bortforklare på en eller annen måte at dette er en éngangs greie.

 

Er meget spent på hvordan de kommer til å legge opp den neste sesongen om det kanskje kan bli en badgirl denne gangen, hadde vært er litt frisk foranding. :)

Lenke til kommentar

Tenker at Dexter forteller om det som skjedde i båten, og at drapet på Travis var hevn. Vil tro at Debra kan godta det hvis Dexter er overbevisende. Da er det mulig at Dexter slipper unna med det hele.

 

Louis som badguy neste sesong, he's a psycho!!

 

Det har jeg faktisk ikke tenkt selv, at de kan "sette inn" Louis som badguy neste sesong. Håper egentlig at de kan få castet noe av John Lithgow sitt kaliber en gang til. Han var fantastisk i rollen som Trinity.

Lenke til kommentar

Louis som badguy, virker å være en fin sosiopat. Jeg spekulerer i at han vil prøve å få fjernet Dex fra jobben i Miami Metro, ved å tipse om BHB-hånden som han sendte til Dex.. Batista blir nok veldig involvert, siden Louis og søsteren holder på, med de gnisninger det medfører.

 

Deb og Dex.. Regner med at Deb går i "sjokk" i begynnelsen og avventer litt hva hun skal gjøre.. Batista inn som fungerende liutenant kanskje? Quinn må jo snart utvikles mer.. Kanskje han går tilbake til å mistenke Dexter igjen og skaper trøbbel den veien.

 

Håper også, som mange andre, at Dexter gjør litt mindre tydelige feil.. Jeg er veldig for at Dexter flipper litt ut i blant (kan f.eks. utvikles til en mindre sympatisk Dexter.. som oppbygging mot siste sesong?), men han er på sitt beste når han er en kald og kalkulerende jævel :D

 

Selv om sesong 6 ikke var all verden så har de i alle fall lagt grunnarbeidet for at sesong 7 kan bli veldig spennende!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Det som kommer til å skje i den første episoden av sesong 7 er at Dexter dreper Deb, og cleaner opp etter seg å later som ingenting, eller at Deb sier ''What the fuck, Dexter?'', og de prater sammen i lag osv... Deb er helt sjokkert, men vil ikke miste broren sin å godtar det han har gjort, og holder kjeft å later som hun ikke har sett det å drar sin vei, å lar Dexter få holde på videre slik som han gjør.

Lenke til kommentar

Det som kommer til å skje i den første episoden av sesong 7 er at Dexter dreper Deb, og cleaner opp etter seg å later som ingenting, eller at Deb sier ''What the fuck, Dexter?'', og de prater sammen i lag osv... Deb er helt sjokkert, men vil ikke miste broren sin å godtar det han har gjort, og holder kjeft å later som hun ikke har sett det å drar sin vei, å lar Dexter få holde på videre slik som han gjør.

 

Spennende tanker, men vet ikke om det kanskje er litt for "enkelt". Men, vi får vel en liten smakebit til sommeren som vanlig kan jeg tenke meg, får håpe at den avslører litt. :) boble over av spenning jeg. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...