Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Bra spill så langt (har bare spilt to, tre timer), men irriterer meg at det er så vanvittig lange cutscenes her. Greit de er bra laget og relativt viktige første gangen, men tviler på at jeg gidder spille gjennom ME3 enda en gang når jeg er ferdig. Ikke snakk om at jeg sitter og ser ti, femten timer med cutscenes på ny bare fordi jeg valgte noen andre valg her og der. Hvorfor i hevl... kan vi ikke bare trykke en tast for å hoppe over dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra spill så langt (har bare spilt to, tre timer), men irriterer meg at det er så vanvittig lange cutscenes her. Greit de er bra laget og relativt viktige første gangen, men tviler på at jeg gidder spille gjennom ME3 enda en gang når jeg er ferdig. Ikke snakk om at jeg sitter og ser ti, femten timer med cutscenes på ny bare fordi jeg valgte noen andre valg her og der. Hvorfor i hevl... kan vi ikke bare trykke en tast for å hoppe over dem?

Aldri spill metal gear solid da - Og hvertfall ikke MGS4.

Lenke til kommentar

Bra spill så langt (har bare spilt to, tre timer), men irriterer meg at det er så vanvittig lange cutscenes her. Greit de er bra laget og relativt viktige første gangen, men tviler på at jeg gidder spille gjennom ME3 enda en gang når jeg er ferdig. Ikke snakk om at jeg sitter og ser ti, femten timer med cutscenes på ny bare fordi jeg valgte noen andre valg her og der. Hvorfor i hevl... kan vi ikke bare trykke en tast for å hoppe over dem?

 

De har laget en modus for sånne som deg, den heter Action Mode. Da får du mest mulig action og minst mulig dialog. Men cutscenes er vel der likevel sikkert...

Lenke til kommentar

Hmmz.. I gang med andre gjennomspilling nå. Jeg er ikke like imponert over 3eren som jeg ble av 1 og 2eren. Grafikkmotoren virker utdatert, og historien engasjerer meg ikke like mye som de øvrige spillene.. Men jaja, jeg har lovt meg selv å spille gjennom alle tre med både en renegade og en paragon char..

Lenke til kommentar

Det jeg sliter mest med er ansiktet til fem shepard. Jeg klarte ikke å lage et noenlunde pent/naturlig ansikt i character generatoren som så bra ut ingame, og så er pokker meg default-fjeset også halvveis ape..men jeg kommer vel over det. Er jo plenty med andre søte damer i spillet. Bare rart at min egen ikke er så "vakker".

Den småtøffe og sinte rødhåra femshepen vi ser i ads er jo ikke ingame i det hele tatt.

 

Håper det kommer en fix eller noe som gir høyere texture-kvalitet. Ansiktene spesiellt ser ganske døde ut når vi ser dem up close i samtaler. De ser best ut på avstand.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

"sånne som deg"

 

Det mest irriterende med Mass Effect 2 var å måtte se den samme fordømte introsekvensen hver eneste gang man startet en helt ny playthrough. Det er ikke det at jeg bare vil ha masse action og roboteksplosjoner, men en relativt lang cutscene man ikke kan hoppe over er frustrerende.

Lenke til kommentar

Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures?

Er du virkelig overrasket over at dette spillet er svakt på PC når forgjengeren var like ille?


  •  
  • Lavoppløste teksturer
  • 65 FOV
  • Mouse smoothing
  • 60 fps cap

 

Mot det utrolig svake skriptet er dårlig grafikk småpirk.

 

Men det ser best ut på PC imotsetning på konsoller uansett, så hvorfor syte :p

Er enig i at det skulle vært mer innstillinger. Man får jo 1080p å 60 FPS og det er jo dobbel så bedre en X360/PS3, mer en bra nok for min del :)

 

Liker spillet sålangt. Skyter minst mulig med rifler, smgs o.l,

Bruker hele tiden biotic powers siden jeg er Adept!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Bra spill så langt (har bare spilt to, tre timer), men irriterer meg at det er så vanvittig lange cutscenes her. Greit de er bra laget og relativt viktige første gangen, men tviler på at jeg gidder spille gjennom ME3 enda en gang når jeg er ferdig. Ikke snakk om at jeg sitter og ser ti, femten timer med cutscenes på ny bare fordi jeg valgte noen andre valg her og der. Hvorfor i hevl... kan vi ikke bare trykke en tast for å hoppe over dem?

 

Aldri spill metal gear solid da - Og hvertfall ikke MGS4.

 

De har laget en modus for sånne som deg, den heter Action Mode. Da får du mest mulig action og minst mulig dialog. Men cutscenes er vel der likevel sikkert...

 

Hva er det dere to vil frem til? Har dere så lite å gjøre at dere må komme med spydige kommentarer hele tiden? Alt jeg ber om er muligheten til å hoppe over cutscenes andre gang vi ser dem. Det skulle da ikke være så jævlig vanskelig å forstå, selv for "sånne som dere"?

Lenke til kommentar

Hvor er muligheten til å slå V-Sync av/på Bioware?

 

Tvungen V-Sync bør og skal aldri være tilstede i PC spill.

 

I menyen..

 

Og i MGS4 så kan man hoppe over omtrent alt om man trykker "start" og "skip". Skraper vekk 10 timer med film på det spillet da. På ME3 så er det enkelte ting vi MÅ se..

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Hvor er muligheten til å slå V-Sync av/på Bioware?

 

Tvungen V-Sync bør og skal aldri være tilstede i PC spill.

 

I menyen..

 

Og i MGS4 så kan man hoppe over omtrent alt om man trykker "start" og "skip". Skraper vekk 10 timer med film på det spillet da. På ME3 så er det enkelte ting vi MÅ se..

 

Vet ikke hvilket spill du spiller, men det er ingen V-Sync i spillet eller i configen.

Lenke til kommentar

Hvor er muligheten til å slå V-Sync av/på Bioware?

 

Tvungen V-Sync bør og skal aldri være tilstede i PC spill.

 

I menyen..

 

Og i MGS4 så kan man hoppe over omtrent alt om man trykker "start" og "skip". Skraper vekk 10 timer med film på det spillet da. På ME3 så er det enkelte ting vi MÅ se..

 

Vet ikke hvilket spill du spiller, men det er ingen V-Sync i spillet eller i configen.

 

wops tengte på antialiasing :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...