Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg klokket inn 40 timer i ME3, og gjort min første gjennomspilling.

 

Hvordan fikk du til å klokke så mange timer? Jeg har gjort absolutt _ALT_ tror jeg iallefall og klokket rundt 22 timer.

 

Jeg er en skikkelig "completionist", så jeg var tilbake på Citadel omtrent mellom hvert eneste oppdrag for å forsikre meg at jeg hadde fått med meg alt. Jeg snakket med absolutt alle på skipet mellom hvert eneste oppdrag for ikke å gå glipp av noe.

Jeg koser meg med spillet, sjekker alle kriker og kroker for hemmeligheter og stash.

Er ingen konkurranse om å bli fortest mulig ferdig. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen.

 

har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere?

 

 

se på armoren til min shepard som et eksempel.

357qas6.png

 

Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det.

 

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe

Lenke til kommentar

Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen.

 

har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere?

 

 

se på armoren til min shepard som et eksempel.

357qas6.png

 

Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det.

 

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe

 

Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures?

Lenke til kommentar

Posta på forrige side, men er redd folk ikke ser det, så poster igjen.

 

har nettop kjøpt spillet, men jeg synes det er dårlig grafikk. Hvilke instillinger bruker dere?

 

se på armoren til min shepard som et eksempel.

 

Det finnes en ekstern executable for å stille på grafikken i tilfelle du ikke var klar over det.

 

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Mass Effect 3\Binaries\MassEffect3Config.exe

 

Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures?

 

uh, så ikke bra ut det der. Kanskje jeg skjemte meg bort med å bruke 3dje parts HD texture pakkene på me2 men jeg kjenner absolutt ikke at det kribler for å kjøpe ME3 akkurat nå.

Lenke til kommentar

Spørsmål til de som har spilt gjennom spillet. (svar i spoiler om nødvendig)

 

Er det mulig å spille videre etter siste mission? (som i Mass Effect 2)

 

 

 

Nei...

 

MEN spillet lagrer statusen din som fullført og hopper tilbake til før de siste oppdragene. På denne måten kan du "spille videre" med tanke på kommende DLC og greier.

 

 

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Jepp, det vet jeg. Har tatt på alt der. Var det jeg mente med instillinger.... Og det er jo uansett ingen mulighet for å endre kvalitet på textures?

Er du virkelig overrasket over at dette spillet er svakt på PC når forgjengeren var like ille?


  •  
  • Lavoppløste teksturer
  • 65 FOV
  • Mouse smoothing
  • 60 fps cap

 

Mot det utrolig svake skriptet er dårlig grafikk småpirk.

Lenke til kommentar

Restarta 3 ganger fordi jeg ikke klarte å få en nogenlunde pen femshep in-game under introen(så bra ut i character generatoren).

 

Nå brukte jeg bare stock-ansiktet, selv om ikke det er så lekkert det heller. Ashley og de andre damene ser jo mye finere ut enn alle femshepene jeg klarte å snekre sammen. Spiller female fordi jeg digger Jennifer Hale sin shepard, og spilte female i enern og toern også.

 

(Og fordi jeg vil ha et lesbisk forhold med Jessica Chobot)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gjør ikke stort, From Ashes er bare en halvtimes lang quest anyway. Det værste er at de tar 10 dollar for en halvtime, i tillegg til de 50 dollarene spillet koster.

Etter det jeg har hørt er det kommentarer fra karakteren i mange oppdrag og gjerne interaksjon mellom andre karakterer i spillet og karakteren i From Ashes. Høres ut som om du faktisk går glipp av noe om du ikke har From Ashes i motsetning til Kasumi eller Zaeed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...