Gå til innhold

Hva er din beste spillopplevelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alt for mange til å telle, men kan ta noen få.

 

- Jeg slet mye med de siste brettene på Doom 3, og spesielt sistebossen. Da den døde og rulleteksten rullet over skjermen skrudde jeg opp lyden og storkoste meg.

 

- Kjørte nylig et løp i NFS: Hot Pursuit 2 og vant med en tredels bil-lengde. Synd det var internett. Mulig han ble en smule forbanna. :p

 

- Første gang jeg kverka Baal i Diablo 2-expansionen var tøft.

 

- Castlevania: Portrait of ruin. Banken sistebossen, de to hovedpersonene stakk av og slottet gikk til helvete. Men... "Where's Vincent?" "I knew we forgot something..." Lo godt der. :p

 

Edit: Og selvsagt: Syndicate. Folkemengde. Flammekaster. :ermm:

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Det må vel være for 10 år siden, da jeg satt å lanet CS for første gang med kompisene. Den gangen visste jeg ikke va LOL, 1337 og rofl osv var. Herregud så artig vi hadde det på de gamle "klassiske"(rotterdam, vertigo, backalley, prodigy, bunker, 747 og siege mm.) banene på CS

 

Jeg spilte det på min "gode" gamle AMD k6-2 cpu og hadde 128 sdram tilgjengelig. DET var tider det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå tenker jeg bare på noen opplevelser som jeg kommer på i farten, ikke nødvendigvis alle og ikke nødvendigvis de beste spillene jeg har spilt.

 

Killzone1(Ps2): På en av de siste banene når man er oppe på en romstasjon. Du har kjempet deg gjennom all slags dritt og endelig kommer du deg til et utsikt rom og snur deg litt til høyre. Der ser du vår kjære planet lyse opp atmosfæren blant tusenvis av stjærner i bakgrunnen, helt fantastisk tror det var første gang jeg så noe lignende i video spill. Når de i tilegg toppet hele sekvensen med fult av romskip som kriget med hverandre ble det helt orgasmic!

ca:3:25

 

 

 

Battlefield 2: Bare sitte i et helikoptre med squad medlemmene dine mens dere flyr over slagmarken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...