Gå til innhold

Tråden for skjegg og annet ansiktshår!


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte å prøve meg på en goatee, nå etter No Shaving November. Er 17 år, forøvrig.

Åh fy faen! Hahahah! Det ser jo helt fullstendig latterlig ut! Jeg har bokstavelig talt LOLet i to-tre minutter nå :) <3 Orgies var prikken over i-en! Har du tenkt å beholde dette skjegget lenge?

Endret av DandyVers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg får skjeggvekst nok kommer jeg til å satse på noe som dette:

 

Kerry%20King%20with%20The%20Bloody%20Reign%20Of%20Slayer,%20Italian%20version,%2014%20Nov%2008.jpg

 

Kan vel si at det er "målet" Har ansiktsform som gjør at jeg ville passe noe lignende så :)

Han ser ut som en dårlig versjon av

 

gimli.jpg

 

 

Utover det er vel denne tråden off-limit for meg, da jeg ikke har noe særlig til skjeggvekst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stemmer for at det fastslås visse regler for tråden, som bl.a. ingen "Fy faen så jævelig stygt skjegg du har" -poster og generell useriøsitet som bildet til Okapi. :)

Lenke til kommentar

Enig i den. Tenkte folk klarte å holde seg borte fra den slags og at regler ikke var nødvendig, men det er tydeligvis. Jeg tok feil av folk på forumet.

 

Kjapt spørsmål, stoler du virkelig på at folk på internett klarer å oppføre seg?

Jeg foreslår at du tar turen innom 4chan, kanskje du lærer noe ;)

Siden dette er diskusjon.no og IKKE 4chan så burde folk klare og oppføre seg. Hvis noen har en trang til å leke drittunger så kan de ta turen til 4 chan. NOK OT!

 

______________________________________________

 

Tok tulleskjegget mitt igår selv om det ikke var så mye føler jeg med helt naken i ansiktet. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...