Gå til innhold

Tråden for skjegg og annet ansiktshår!


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Link gjerne til barberingstråden i førstepost. Skjegg, og barbering henger sammen. Legger inn link til denne tråden der nå.

 

Selv lar jeg skjegget gro i noen uker/måneder av gangen før jeg raker det helt av og lar det gro på nytt.

 

Når det gjelder de mer avanserte skjeggfrisyrene kan jeg anbefale kniv/shavette for å gjøre trimmingen lettere og mer presis. Sitter teknikken så kan man styre det så godt at man kan plukke ut enkelthår. Man har enormt god oversikt i forhold til en høvel/maskin.

Lenke til kommentar

Goatee og Soul-Patch ser relativt jævlig ut, om jeg kan få lov til å komme med min mening.

 

Er det normale mennesker som har dette? Ikke et retorisk spørsmål, jeg lurer faktisk på det. Jeg kan ikke se for meg hvordan det er mulig å pulle off noen sånt som det der.

 

Jeg synes faktisk "Soul Patch" passer til noen, men da må de stusse og ordne den litt. Litt mer enn han på bilde i førsteposten iallfall.

 

Selv er jeg 22 år og først nå begynner jeg å få brukbar skjeggvekst. Jeg har for dårlig skjeggvekst til å lage en goatee, for eksempel. Barten er tragisk dårlig, siden det meste bare er lyse hår, men tror og håper at forbedrer seg i løpet av 2011.

 

Selv er jeg ikke gira på å ha noe helskjegg eller goatee, eller noe som helst i grunn. Men vil bare at det skal vises at jeg har god skjeggvekst. 3-dagers skjegg er nok det jeg liker best, men siden skjeggveksten begynner å bli brukbar er det moro å la det vokse i en hel uke bare for å se hvordan man blir. :)

 

Ellers vil jeg bare anbefale barbermaskin til folket. At ikke jeg hadde en i førstegangstjenesten er helt latterlig. Det er så mye greiere og enklere.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Link gjerne til barberingstråden i førstepost. Skjegg, og barbering henger sammen. Legger inn link til denne tråden der nå.

 

Selv lar jeg skjegget gro i noen uker/måneder av gangen før jeg raker det helt av og lar det gro på nytt.

 

Når det gjelder de mer avanserte skjeggfrisyrene kan jeg anbefale kniv/shavette for å gjøre trimmingen lettere og mer presis. Sitter teknikken så kan man styre det så godt at man kan plukke ut enkelthår. Man har enormt god oversikt i forhold til en høvel/maskin.

 

Done that. :)

Lenke til kommentar

styleguide.jpg

 

Skjegg er awesome, om det er gjort riktig. Vil anbefale at man venter til man har skikkelig skjeggvekst før man gjør noe spesiellt med det.

 

autasj001004.jpg

 

Ser jo ikke dårlig ut, gjør det?

 

*edit*

 

Kølle, de liker ikke at vi linker til bildene deres!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...