Gå til innhold

PL: 28.11.10 Tottenham v Liverpool, WHL.


Smågal

Anbefalte innlegg

Fuck off Roy, Fuck off Konchesky, Fuck of Ekotto, WheelernDealer og Spurs generelt.

 

HOR

 

Ingen som tenker på at Rodrigues og Torres kunne avgjort kampen flere ganger? Eller er det kanskje Roy sin feil det og.

 

 

Sa jeg det? Klandrer ikke Roy for spillet i dag, bare for at han ikke har evner til å ta grep i form av bytter. Det om Roy er mer generelt i at vi ikke klarer å prestere borte med han som manager. Konchesky fordi han var den mest ubrukelige av alle på banen.

 

Torres og Maxi burde utnyttet sjangsene bedre da, men hvertfall Maxi var blant våre beste i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck off Roy, Fuck off Konchesky, Fuck of Ekotto, WheelernDealer og Spurs generelt.

 

HOR

 

Ingen som tenker på at Rodrigues og Torres kunne avgjort kampen flere ganger? Eller er det kanskje Roy sin feil det og.

 

 

Sa jeg det? Klandrer ikke Roy for spillet i dag, bare for at han ikke har evner til å ta grep i form av bytter.

 

 

Fuck off Roy, Fuck off Konchesky, Fuck of Ekotto, WheelernDealer og Spurs generelt.

 

HOR

 

Ingen som tenker på at Rodrigues og Torres kunne avgjort kampen flere ganger? Eller er det kanskje Roy sin feil det og.

 

 

Sa jeg det? Klandrer ikke Roy for spillet i dag, bare for at han ikke har evner til å ta grep i form av bytter. Det om Roy er mer generelt i at vi ikke klarer å prestere borte med han som manager. Konchesky fordi han var den mest ubrukelige av alle på banen.

 

Torres og Maxi burde utnyttet sjangsene bedre da, men hvertfall Maxi var blant våre beste i dag.

 

Bra sagt.

 

 

 

Bra sagt.

Lenke til kommentar

Da har jeg slettet 14 innlegg og gitt to brukere hver sin 24-timers pause. Krangling og grove bilder kan dere godt droppe, med mindre dere som fortsatt er her også har lyst på en pause. Det skader heller ikke å oppføre seg som siviliserte mennesker. Det at noen skriver noe negativt om "laget ditt" gir deg ingen rett til å angripe denne personen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Fått kampen litt på avstand nå, så prøver å oppsummere litt.

 

Det var ufortjent at vi tapte, kampen var jevnspilt, med store sjanser til begge lag. Vi spilte til tider bra fotball, men vi ble felt av enkle forsvarsfeil, samt glimrende individuelle prestasjoner hos Tottenham-spillerene (+ Konchesky). Midtbanen spilte bra i dag, og Meireles / Lucas er en kombinasjon jeg har tro på. Når Gerrard er tilbake, håper jeg vi kjører han inn bak Torres og beholder tospannet med Meireles og Lucas.

 

Som sagt tidligere så klandrer jeg ikke Roy direkte for dagens tap, synes som sagt vi gjorde en bra kamp og at taktikken fungerte, problemet i dag var byttene, og at Babel / Jovanovic f.eks blir sittende ubenyttet. Det er også urovekkende at vi ikke klarer å oppnå resultater på bortebane. Det er også spesielt at vi virker å kollapse helt når vi er "underdogs", og at laget ikke har samme evne til å slå nedenfra lenger. Roy er ikke rett mann for Liverpool, men i dag kan han ikke klandres for så mye (bortsett fra at han har kjøpt og bruker Konchesky).

 

+ Vi ble snytt for straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...