Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av poenget er vel å føle seg fram, er jo ikke rl så gjør du feil kan du gjøre om på det. Du kan jo bare resette trærne. Mange spørsmål som blir stilt her, som lett hadde vært løst med å lese litt ;)

 

Og det er ekstremt irriterende med folk som alltid lurer på hva som er best. typisk fjortis oppførsel...

 

Og ja du får etterhvert hjelmer som ikke dekker hele trynet

Endret av Zarachas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste som ikke kan rettes på er Advanced class valget. Spec kan du retraine i det uendelige..

Visste ikke det, takker. Hva koster det hvis det koster noe?

 

Litt av poenget er vel å føle seg fram, er jo ikke rl så gjør du feil kan du gjøre om på det. Du kan jo bare resette trærne. Mange spørsmål som blir stilt her, som lett hadde vært løst med å lese litt ;)

 

Og det er ekstremt irriterende med folk som alltid lurer på hva som er best. typisk fjortis oppførsel...

 

Og ja du får etterhvert hjelmer som ikke dekker hele trynet

Er ikke fjortis, vil bare ikke ha det like kjedelig som i det siste mmorpg'et der ingen ville ha klassen jeg spillte...

Lenke til kommentar

Men i alle dager da.

 

1.Er du i tvil så lager du flere figurer i spillet.

 

2. Spill det du synes er artig i stede for å tenke på hva andre mener (ofte kan en klasse folk synes er artig å spille og får til skikkelig bra være mye bedre en en klasse som vistnok skal være OP, men få kan spille. Forøvrig så gjør de vel balanseringer utover i spillet)

 

3.Siden du tydelig vis har spillt denne type spill før vet du vel at det finnes et tonn med utsyr med forskjellige utseende.

 

4.Re-speccing ser ut til å bli dyrere og dyrere hver gang du gjør det, men skal vistnok resette seg en gang i uken.

 

Personlig synes jeg det er mye artigere og ekspremintere og gjøre ting / specce figurene med ting som ser interresant ut i stede for slavisk å følge et ferdigstilt bygg

 

Om du skal stoppe opp og spørre i denne tråden hver gang du går opp i lvl hvilke skill du skal velge kommer du uansett aldri så langt at du får sett endgame og ingen vil ha deg med på endgame content uansett.

 

Forøvrig så finnes det sikkert 1000 sider med informasjon om/rundt klasser, utstyr og alt annet bare et google søk unna

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uvisst, har ikke prøvd.- Men det er ikke mye -> for så å øke progressivt for hver gang. Men kosten skal resettes en uke etter at du har sist respeccet uansett. (skjønt jeg har sett poster på forum som sier både at det fungerer og at det ikke fungerer - skjønt jeg antar det er folk som ikke klarer å telle 7 dager siden siste respec)..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Uvisst, har ikke prøvd.- Men det er ikke mye -> for så å øke progressivt for hver gang. Men kosten skal resettes en uke etter at du har sist respeccet uansett. (skjønt jeg har sett poster på forum som sier både at det fungerer og at det ikke fungerer - skjønt jeg antar det er folk som ikke klarer å telle 7 dager siden siste respec)..

Takker :)

Lenke til kommentar

Meeen så forklarer vi alt på en grei og fin måte så han ikke føler seg uvelkommen :new_woot:

 

Spør om det er noe, men eventuellt ikke om det samme hele tiden :p

 

Første gang du respeccer er det gratis, andre gang 800. neste har jeg ikke testet :)

Takker :) Ja har maset litt men forstår ikke oppførselen til de andre :p Men jeg tåler såpass

 

Sorry for dobbel post

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Jeg må alltid gjøre alt av quester på hver planet , så mainquest er alltid grønn og lav i lvl , har dere det på samme måte ?

Kanskje om du gjør class-missions først når du kommer til en planet blir det litt mer utfordrende. Selv har jeg irritert meg grønn over å forlate et mission uten å kunne beseire en alternativ champion mob. Skulle ønske jeg kunne gå tilbake bare for å vite at jeg har beseiret alle fiendene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...