Gå til innhold

Republikanske motkandidater til Obama, 2012? Hvem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Incorrect, there was a common currency circulating, namely the Spanish Milled Dollar (as referred to on the paper currency note shown above), also known as

 

 

The problem was there Were multiple currencies, states made their own in addition to the national one, including some bogus ones, especially in frontier areas.

Lenke til kommentar

Donald Trump går solo som presidentkandidat

 

Den styrtrike forretningsmannen Donald Trump har meldt seg ut av Det republikanske partiet og har angivelig planer om å registrere seg som uavhengig presidentkandidat.

 

Trump drev tidligere i år en slags uoffisiell kampanje for å bli presidentkandidat, før han i mai ga beskjed om at han likevel ikke sikter mot Det hvite hus.

 

Men nå har han altså muligens ombestemt seg, forteller hans advokat Michael Cohen til det politiske nettstedet The Hill fredag.

 

Trump meldte seg ut for å «sikre seg retten til å stille som uavhengig hvis han ikke blir fornøyd med den som blir kandidat», ifølge Cohen.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10024977

 

Komplett idiotisk! Håper virkelig for hans egen del at dette ikke er sant. Trump kan spille på at han er en vellykked forettningsmann og kan mye om økonomi, men han har dummet seg altfor mye ut tideligere til å ha noen sjanse i dette valget. Det var en riktig besluttning av ham da han sa at han ikke ville stille i det hele tatt! Hva mener dere?

Lenke til kommentar

PR-stunt for å få flere seere til TV-showet sitt.

Kanskje, men kanskje gjør han det for å få Mitt Romney til å tape.

 

Det er derfor Glimti er irritert. Glimti ønsket Mitt Romney fordi han mente at USA skulle trosse sine egne interesser og overhodet vil ikke kutte i militæret og være verdenspoliti. Han er redd for at Obama vil kutte i militæret.

 

For min del, så ville jeg helst seett militæret bli kuttet kraftig, og at USA slutter å blande seg inn i andre land.

Lenke til kommentar

Ganske naivt å støtte Ron Paul bare på grunn av utenrikspolitikken, overrasker meg at så mange nordmenn støtter han. Det blir ikke slutt på all krig og smerte i verden om USA slutter å blande seg, noen regimer er så grusomme at verden ikke bare kan stå og se på, og hvis ikke USA gjør noe vil Europa bli nødt til å gjøre mer. Ron Paul som president vil sannsynligvis føre til at mange europeiske land må ruste opp betydelig. Når det gjelder innenrikspolitikken er det litt merkelig at sosialdemokratiske nordmenn støtter en helt motsatt politikk i USA, hva med fattige amerikanere?

 

Nå er for ordens skyld ikke jeg heller mot at USA bruker noe mindre penger på forsvar og litt mer på andre ting, men å tro at det blir fred på jord bare Ron Paul kommer til makten blir for naivt. Om man ikke stemmer Rødt eller et annet miniparti er det dessuten noe hyklersk, da alle partiene på Stortinget støtter norges tilstedeværelse i Afghanistan. Det er ikke slik at det bare er USA som utkjemper disse krigene. Libya var på mange måter Frankrikes krig.

Lenke til kommentar

Ganske naivt å støtte Ron Paul bare på grunn av utenrikspolitikken, overrasker meg at så mange nordmenn støtter han. Det blir ikke slutt på all krig og smerte i verden om USA slutter å blande seg, noen regimer er så grusomme at verden ikke bare kan stå og se på, og hvis ikke USA gjør noe vil Europa bli nødt til å gjøre mer.

Det kommer helt an på det europeiske næringslivet.
Lenke til kommentar

Ganske naivt å støtte Ron Paul bare på grunn av utenrikspolitikken, overrasker meg at så mange nordmenn støtter han. Det blir ikke slutt på all krig og smerte i verden om USA slutter å blande seg, noen regimer er så grusomme at verden ikke bare kan stå og se på, og hvis ikke USA gjør noe vil Europa bli nødt til å gjøre mer. Ron Paul som president vil sannsynligvis føre til at mange europeiske land må ruste opp betydelig. Når det gjelder innenrikspolitikken er det litt merkelig at sosialdemokratiske nordmenn støtter en helt motsatt politikk i USA, hva med fattige amerikanere?

Det er mange som ikke støtter Ron Paul, men synes han er bedre enn de andre kandidatene.

 

Jeg er enig i at det er noen regimer som er så grusomme at verden ikke bare kan stå å se på, f.eks. Nord Korea, men hvor mange problemer har USA løst.

 

Vietnamkrigen var en ren mennesklig katastrofe, som var basert på en løgn som ikke stoppet kommunismen i Vietnam.

Kambodiakrigen førte til Pol Pot.

Afghanistan - Russland krigen, støttet av USA førte til Al Quida

Gulf Krigen løste heller ingen problemer

Afganistankrigen og spesielt Irakkrigen har også gått til helvete.

Libyakrigen var også tåpelig. Dette var et av de beste landene i Afrika. Nå er landets økonomi i dass.

 

Det er noen få kriger som hjalp. f.eks. Kosovo, men det gjorde de av humanitære grunner og ikke finansielle/politiske interesser som de andre krigene. Om Europa har lyst til å forsette å drive imperalistisk politikk, så kan de få gjøre det selv. Amerikanerene er lei av å betale for militære prosjekter som alltid går til helvete.

 

Jeg er så lei av at både Europa og USA skal prøve å redde verden, gjerne på tross av sin egen fremtid. Kanskje en dag vil vesten forstå at de ikke kan redde fattige land. De må redde seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mange som ikke støtter Ron Paul, men synes han er bedre enn de andre kandidatene.

Tja, har fått inntrykk av at det er en del som støtter han ganske direkte, mange som i utgangspunktet likte Obama, men som heller støtter Ron Paul. Trodde først det var et internett fenomen, lignende DLF, noen engasjerte nerder som støttet han, men så traff jeg på noen i "det virkelige liv" også.

 

Jeg er enig i at det er noen regimer som er så grusomme at verden ikke bare kan stå å se på, f.eks. Nord Korea, men hvor mange problemer har USA løst.

 

Vietnamkrigen var en ren mennesklig katastrofe, som var basert på en løgn som ikke stoppet kommunismen i Vietnam.

Kambodiakrigen førte til Pol Pot.

Afghanistan - Russland krigen, støttet av USA førte til Al Quida

Gulf Krigen løste heller ingen problemer

Afganistankrigen og spesielt Irakkrigen har også gått til helvete.

Libyakrigen var også tåpelig. Dette var et av de beste landene i Afrika. Nå er landets økonomi i dass.

 

Det er noen få kriger som hjalp. f.eks. Kosovo, men det gjorde de av humanitære grunner og ikke finansielle/politiske interesser som de andre krigene. Om Europa har lyst til å forsette å drive imperalistisk politikk, så kan de få gjøre det selv. Amerikanerene er lei av å betale for militære prosjekter som alltid går til helvete.

 

Jeg er så lei av at både Europa og USA skal prøve å redde verden, gjerne på tross av sin egen fremtid. Kanskje en dag vil vesten forstå at de ikke kan redde fattige land. De må redde seg selv.

Mange av de krigene gikk dårlig ja, det er humanitære kriger jeg i tilfelle mener kan være nødvendige/uunngåelige. F.eks Nazi-Tyskland og Kosovo. Nord-Korea er helt skrekkelig ja, men man mener det er fare for atomangrep mot Seoul om man gjør noe? Asia kan nok du mer om enn meg.

 

Det jeg reagerer på er uansett at mange støtter Ron Paul kun fordi de tror verden vil bli så mye fredeligere, uten å tenke på hva som skjer innenriks i USA, et av verdens største land, og at ikke nødvendigvis alt blir bedre om USA sender absolutt alle styrker hjem. Det er noe naivt og rart med argumentasjonen til Ron Paul-tilhengerne, selvom jeg også er enig i noen av standpunktene hans.

 

Jeg vil at RP skal ble president i USA for Norges skyld! Kunne ikke brydd meg mindre om USA, med tanke på de grusomme tingene de har gjort de siste 30 årene. Fuck'em!

Hva har USA gjort mot Norge? Det var vårt eget valg å støtte Afghanistan-krigen.
Lenke til kommentar

Jeg vil at RP skal ble president i USA for Norges skyld! Kunne ikke brydd meg mindre om USA, med tanke på de grusomme tingene de har gjort de siste 30 årene. Fuck'em!

Now it's confirmed, american lives don't matter to you., perhaps only those you feel have been affected by USA policy. This is the highest order of hykleri and blatant anti-americanism, false compassion for the weak, so long as they are not Americans!

 

Ron Paul may give you what you want, but he has declared that he will notcome to the aid of anyone even if in eminent peril. Be careful what you wish for.

Lenke til kommentar

Ok, that's it. I am now ignoring you. I'm tired of you fucking twisting and misaligning my words to get some sort of retorical point across. I'm very clear about my views, and I really hate assholes like you using my completely honest posts to make me look like an asshole.

 

So enjoy yourself, you've lost another debating opponent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, that's it. I am now ignoring you. I'm tired of you fucking twisting and misaligning my words to get some sort of retorical point across. I'm very clear about my views, and I really hate assholes like you using my completely honest posts to make me look like an asshole.

 

So enjoy yourself, you've lost another debating opponent.

 

dem er over alt, enten det er program eller ekte vare.. løpet hadde vært kjørt for de etablerte hadde vi mennesker vært litt mer organisert, som dem ^^; "Like them they hired an army of writers; they industriously pushed their writings into every house and every cottage. Those writing were equally calculated for inflaming the sensual appetites of men and for perverting their judgments."

 

http://www.guardian.co.uk/technology/2011/mar/17/us-spy-operation-social-networks

"Military's 'sock puppet' software creates fake online identities to spread pro-American propaganda"

Lenke til kommentar

Ok, that's it. I am now ignoring you. I'm tired of you fucking twisting and misaligning my words to get some sort of retorical point across. I'm very clear about my views, and I really hate assholes like you using my completely honest posts to make me look like an asshole.

 

So enjoy yourself, you've lost another debating opponent.

 

Show me where I have misunderstood you and I will apologize. Your posting made these points:

 

Ron Paul should win for norways sake

You could care less about America

Fuck'em

 

What part did I get wrong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...