Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor Sir Alex velger O'shea sentralt idag, er jo helt fryktelig. feilpasning og plasseringsfeil i fleng.

 

 

To feilpasninger i følge chalkboard.

Det stemmer ikke. De teller heller ikke pasninger som er så elendige at de forårsaker ballmist rett etterpå.

Lenke til kommentar

Likevel, da skjønner jeg ikke hvorfor han gikk rett av banen uten å holde ut i 2 minutter.

 

Det skjønner jeg, forsåvidt.

 

Mannen har vært ute i evigheter og han har selvagt et håp om å komme tilbake der han var. Da får han selvsagt superangst hver gang det gjør vondt et sted, og tar ingen sjangser.

 

Uansett synes jeg det var urettferdig at han startet. Urettferdig for han, og urettferdig for oss. I et lite sekund der hadde jeg faktisk et lite håp om at han var tilbake i gammelt slag, tåpelig tåpetlig.

Lenke til kommentar

Jo, det tror jeg de hadde gjort

 

Svarte du seriøst? Hehe.

 

Nei. Det var ironisk mot all svartmalingen som foregår :)

 

Angående Hargreaves så er det skuffende at han ikke holdt lengre, men det er fansen sin egen skyld om de ble skuffet. Jeg også håpet at han skulle holde lengre, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være urettferdig mot oss?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Bebe var så legendarisk dårlig igår, makan til drittkamp av en spiller har jeg sjeldent sett, han skal faktisk ta en stor del av skylda til at vi spillte så dårlig i angrep, han var som en nødbrems fremover som ikke visste hva fotball egentligt dreier seg om, helt UTROLIG dårlig av han, det er ikke ofte SAF bytter en spiller inn, for så å bytte han ut igjen, så de sier jo litt. MAKAN til drittkamp av han altså, jeg får ikke sagt det nok!

Lenke til kommentar

Bebe var så legendarisk dårlig igår, makan til drittkamp av en spiller har jeg sjeldent sett, han skal faktisk ta en stor del av skylda til at vi spillte så dårlig i angrep, han var som en nødbrems fremover som ikke visste hva fotball egentligt dreier seg om, helt UTROLIG dårlig av han, det er ikke ofte SAF bytter en spiller inn, for så å bytte han ut igjen, så de sier jo litt. MAKAN til drittkamp av han altså, jeg får ikke sagt det nok!

 

Slapp litt av da. SÅ god var han ikke!

Lenke til kommentar

 

Angående Hargreaves så er det skuffende at han ikke holdt lengre, men det er fansen sin egen skyld om de ble skuffet. Jeg også håpet at han skulle holde lengre, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være urettferdig mot oss?

Det er fansen sin egen feil? At vi forventer at en spiller hvertfall holder ihvertfall 45minutter når han starter? Da var det isåfall Hargreaves og Sir Alex som ga oss falske forhåpninger.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Bebe var så legendarisk dårlig igår, makan til drittkamp av en spiller har jeg sjeldent sett, han skal faktisk ta en stor del av skylda til at vi spillte så dårlig i angrep, han var som en nødbrems fremover som ikke visste hva fotball egentligt dreier seg om, helt UTROLIG dårlig av han, det er ikke ofte SAF bytter en spiller inn, for så å bytte han ut igjen, så de sier jo litt. MAKAN til drittkamp av han altså, jeg får ikke sagt det nok!

 

Bebe spilte så og si fra start. Han ble byttet inn etter fem minutter. Han spilte dårlig, men ro nå ned litt, det var flere andre som var helt inkompetente på laget vårt, dessuten må vi huske på at han nettopp kom til klubben.

Lenke til kommentar

1: Bebe er fortsatt ny i klubben og kan ikke engelsk (så vidt jeg vet).

2: Han var ikke forberedt på å starte kampen, noe han i praksis gjorde. Sammen med språkproblemer (var vel Fabio som var tolk) gjorde dette det vanskeligere for han.

3: Som niko sier, han prøver og prøver og gir aldri opp, de som så kampen og ikke er helt fotballinvalide så at han har kvaliteter. Om han kan bli god nok for oss gjenstår derimot å se.

Lenke til kommentar

 

Angående Hargreaves så er det skuffende at han ikke holdt lengre, men det er fansen sin egen skyld om de ble skuffet. Jeg også håpet at han skulle holde lengre, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være urettferdig mot oss?

Det er fansen sin egen feil? At vi forventer at en spiller hvertfall holder ihvertfall 45minutter når han starter? Da var det isåfall Hargreaves og Sir Alex som ga oss falske forhåpninger.

 

Ingen er større en klubben. Det gjelder også fansen. Hverken hargreaves eller fergie har noe ansvar ovenfor fansen

Lenke til kommentar

Ingen er større en klubben. Det gjelder også fansen. Hverken hargreaves eller fergie har noe ansvar ovenfor fansen

er ikke helt enig i den, så hvis fansen ikke blir tilfredstillt å slutter å handle United effekter/billetter å klubben taper penger, så er ikke dette faktisk en smule fergie sitt ansvar? bare for å sette det litt i perspektiv

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...