Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

b_38.png VS b_12.png

 

Premier League

24-10-2010 Kl. 14:30 @ Britannia Stadium

 

Vises på: TV2 PL HD1, Sky Sports HD1

 

Dimitar-Berbatov-Stoke-Ci-001.jpg

 

 

----------------------------------------------------

 

Etter flere dager med masse utenomsportslig fokus for United, avrundes uka med en tøff bortetur til Stoke. Hjemmelaget har tatt det med ro den siste uka, mens United vant en CL-kamp mot Bursaspor oppi alt styret. Klubbene har møtt hverandre 74 ganger tidligere. United har vunnet 30 oppgjør, men har også tapt hele 20 ganger mot The Potters. Kan United ta sin første borteseier på det femte forsøket denne sesongen?

 

 

STOKE

 

t50igy.png

 

Stoke vil ha ambisjoner om å bygge på en imponerende start, og vil nok gi United ordentlig motstand på søndag. Tre seiere på de siste fem kampene har tatt Tony Pulis sitt mannskap inn på øvre halvdel av tabellen. Pulis vil nok også ønske at laget hans begynner å score flere mål. Med kun ni mål på åtte kamper, er Stoke det laget som har scoret færrest ganger blant de topp ti lagene. Ricardo Fuller er usikker etter å ha skadet skulderen mot Bolton sist, mens Mamady Sidibe er langtidsskadet. Thomas Sørensen slapp inn to skudd fra Nani på to minutter, før han måtte ut med skade da Danmark gjestet Portugal. Han tabbet seg også ut på en Bolton-scoring forrige helg, og det kan hende at reservekeeper Asmir Begovic får prøvd seg her. Dean Whitehead er suspendert.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Sørensen

Hugh - Collins - Shawcross - Faye

Pennant - Diao - Delap - Etherington

Jones - Fuller

 

 

MANCHESTER UNITED

 

manutd1.png

 

Etter Fulhams nederlag mot Spurs sist, er United nå det eneste laget som ikke har tapt denne sesongen. Men med fem poengdelinger på åtte forsøk, er det viktig at det blir tre bortepoeng her. Han har kanskje skapt overskrifter utenfor banen, men Rooney blir ikke å se på banen mot Stoke. Han slo opp en tidligere ankelskade på tirsdagens trening, og vil være ute av spill i tre uker. Giggs er også ute, mens Hargreaves og Valencia er langtidsskadet. Park fikk en småskade mot Bursaspor, men blir nok likevel klar til kampen.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der Sar

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Nani - Scholes - Fletcher - Obertan

Chicharito - Berbatov

 

Tips: 1-1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forlanger tre poeng her etter å ha mått lide meg gjennom 6 uavgjorte på 9 kamper denne sesonger. Nok er nok, nå er det press på Fergie til å levere. Nei , Limbeck, jeg tenker ikke på å gi ham "sparken" men sår kritkk (heftig buing) er på sin plass om ikke laget leverer en overbevisende forestilling mot Stoke.

 

Ja, det er en tøff bane å komme til, men det er alle bortekamper i prem. Den unnskyldningen holder ikke lengre.

Lenke til kommentar

Forlanger tre poeng her etter å ha mått lide meg gjennom 6 uavgjorte på 9 kamper denne sesonger. Nok er nok, nå er det press på Fergie til å levere. Nei , Limbeck, jeg tenker ikke på å gi ham "sparken" men sår kritkk (heftig buing) er på sin plass om ikke laget leverer en overbevisende forestilling mot Stoke.

 

Ja, det er en tøff bane å komme til, men det er alle bortekamper i prem. Den unnskyldningen holder ikke lengre.

 

Jeg skal ikke si noe jeg

Lenke til kommentar

Time til kampstart. Har tilbrakt tida etter eg sto opp til å browse nettet for United-relatert stoff og merkar at eg byrjar å verte gira, til tross for at det "berre" er Stoke vi skal spele mot. Til no i år så har kjenneteiknet for United vore at vi kan spele veldig ok fotball, for deretter å dette saman som dårlig kontruerte korthus. Eg ynskjer meg verkeleg ein kamp med fullstendig fokus både framover og bakover. Kanskje kan det hjelpe troppen at vi har fått eindel utanomsportsel utav vegen, men det gjenstår å sjå. Det er mange spelarar hjå oss som ikkje er i den forma som dei bør vere i og både i forsvaret og på midten så har vi mange spelarar som verkeleg kan heve seg opptil fleire hakk.

 

Poeng er strengt tatt det viktigaste som vanleg, og vi er rett og slett i nød for tre poeng i dag. Det hadde likevel vore gruelig greit om vi kunne kombinere poengfangst med spel av den typen eg likar å forbinde med United, noko vi ikkje akkurat har blomstra over med denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...