Gå til innhold

Hva er dine tanker vedrørende Diskusjon.no/Innlegg.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On October 26 we will release IP.Board 3.1.3 which is a maintenance release that addresses many reported bugs and also contains code needed for the upcoming updates to all of our applications.

Kilde.

 

Når drift får lagt inn denne er usikkert, men det er jo lov å håpe på at det skjer iløpet av uken eller den etter :)

Lenke til kommentar

Hvordan blir det med brukernavnene til inlegg.no-folkene? Noen som vet?

 

Blir det en sammenslåing av like tråder?

Slike spørsmål må nesten vente til vi vet hva som faktisk skjer med forumene. Det er for øyeblikket ingen som vet om en sammenslåing er aktuell. Teknisk sett er det nok mulig, men jeg vil tro det er en stor jobb, spesielt med tanke på brukernavn og store tråder.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt: Fusjonen er ønsket av begge parter, men ennå ikke formelt vedtatt av de respektive konsernstyrer. Diskusjoner om hvordan det skal ordnes praktisk der man har overlappende tilbud pågår sikkert bak lukkede dører, men det er ennå ikke noen offisiell informasjon om hva som kommer til å skje. I og med at dette dreier seg om børsnoterte selskaper så kommer slik informasjon ikke til å bli lekket til våre brukere før den er tigjengelig for aksjonærer og almenheten. Og siden jeg står på lønningslisten til Edda (med min 15% stilling) så skal jeg heller ikke flagge mine synspunkter eller preferanser. I mellomtiden tar vi deres synspunkter slik de kommer fram her i tråden og ellers med oss til våre eiere.

 

Men så snart det finnes et offisielt vedtak på dette skal dere få beskjed, og så kan vi eventuelt begynne å diskutere detaljene med dere.

 

Dette setter ikke noen grenser for hva dere kan diskutere her i tråden, men hva vi faktisk kan svare fornuftig på i skrivende stund. Om innleggene og brukerne på forumene kan flettes eller flyttes rent teknisk har vi ennå ikke vurdert.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten utelukkende innlegg.no, og jeg må si at jeg virkelig ikke håper at dette skjer.

 

Greia med innlegg.no er at det er relativt lite i forhold til diskusjon. Dette gjør at det er lettere for brukerne å få kontakt med hverandre, og communityen blir tettere bundet sammen.

 

Jeg har det supert på innlegg.no, med de andre aktive brukerne der, og jeg er redd for at det blir litt for lett å "gå seg vill" i den massive brukerbasen diskusjon.no har.

 

Nei, jeg håper virkelig ikke at dette skjer. La "mitt" koselige lille forum leve :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...