Gå til innhold

Hva er dine tanker vedrørende Diskusjon.no/Innlegg.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Min stemme er nei og hovedsaklig fordi jeg ser at brukerne på innlegg.no i hovedsak virker negative til det. Det virker for meg som om brukerne trives best med en konto her og en konto der.

 

Ellers er jeg litt spørrende til hva man mener med "ønsker ikke oppmykning". Min opplevelse av moderering på innlegg.no er at de i stor grad er partiske til den faste brukermassen når det modereres, noe som er frustrerende for enhver ny bruker og som jeg forsøkte å klage på uten å få svar (arrogant). Videre virket det mye mer "akseptert" å bedrive en diskusjonsmåte som var til dels trakasserende og latterliggjørende. Forsøkte man å rapportere det ble man ikke hørt og forsøkte man å ta igjen med samme mynt ble man som regel tatt. Her er nivået på modereringen på et høyere nivå. Dette er dog inntrykk jeg fikk for mange, mange måneder siden og som helt sikkert har bedret seg.

 

Men for å nevne det positive så forstår jeg godt at brukerne på innlegg.no ønsker sitt eget lille forum (som sikkert også kan vokse nå) av den enkle grunn at det er mindre trolling, raskere sider, dedikert til kategorien etc. Jeg liker mangfoldigheten til diskusjon.no samtidig som det også kan være en ulempe.

 

Utfra det jeg har sett av reaksjoner siste tid på innlegg.no stemmer jeg nei for å forsøke å motvirke en forsuring av atmosfæren som er i forumene.

Jeg forstår det fra administrajons og ledelsesnivå, men det kan ikke alltid være målet med en publikasjon eller et community.

 

EDIT:

Det som dog er litt pussig er at på diskusjon.no virker man i all hovedsak positiv til en sammenslåing men på innlegg.no virker stemningen helt annerledes. Kun observasjoner og jeg liker begge steder.

 

Det var kun godt å se Gamer.no tilbake i nettverket.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vær så snill å utsett mergen en stund til. Har ikke lyst til å ha drit som dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1297655&st=0 på forumene jeg leser. Helt latterlig dårlig at dere lar folk som oppfordrer til kriminalitet og hjelper andre med å stjele på en best mulig måte la være uten å bli bannet.

 

Skikkelig kule anarkistadministratorer vi har her altså

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...