Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjelder alle. Har heldigvis ikke mange venner som er hjernedøde fjortizzer uansett, så det er ikke noe problem. Forsettet om å kun ha folk på facebook-listen jeg faktisk regner som venner er brutt for lenge siden, så å fjerne noen random folk fra nyhetslisten er ikke akkurat noe stort inngrep.

Lenke til kommentar
Vær så snill å fortell meg at det der var en utlending som har bodd i Norge i kort tid... som... også holder med FRP ...

 

Jeg skulle ønske du hadde rett, Steffengd. Men virkeligheten er nok slik at ortografi og generell rettskrivning ikke betyr noen ting i skolene lenger så lenge innholdet er forståelig. Hvordan det nå kan bli det. Datateknikken må vel ta noe av skylden, når retteprogrammene pålegger deg å dele alle sammensatte ord.

Situasjonen er så ille at du blir ansett som en kverulant og lite sosial person hvis du tillater deg å kommentere at noen skriver feil. Det blir satt på lik linje med å latterliggjøre en utviklingshemmet person.

Når man først har satt et vitenskapelig navn på en uting, blir det ansett som helt greit og nesten trendy å skrive som en hjernedød person.

Snart blir det vel slik med matematikk ogå. Det er ok at to og to er fem, bare du står opp om morgenen!

Det er imidlertid ikke nok å stå opp, man bør våkne også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Folk som skriver dialekt på facebook blir enten slettet, eller i det minste utestengt fra nyhetslisten min. :p

Nå vi først er inne på det.

du har din tro jeg har min tro å kristen dommen er spenende om du leser litt av den å ikke går helt fanatisk inn for den det er rom for all tro i verden . bing -bang er nok så sant som det du sier .. men tror nemlig ikke at noen blir enige om troen for var menskene det så var det og fred på jord .. ha en go søndag

 

Dette skrev tanta mi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skal sant være sagt så er hun en 60 år gammel dyslektiker, da.

 

Edit:

Takk, Underpants.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...