Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
(...) hvem logo er dette? mener og ha sett den før.

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor de som skriver "hvem" i stedet for "hvilken" ikke skjønner at det er feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
jeg har prøvd å bli gravid en stund nå, trodde det var noe galt med meg en stund at jeg ikke kunne bli gravid så fikk en oprasjon som kalles ortoskopi der de går inn i livmoren og ser om allt skal være som det skal,og som de sa så var allt som det skulle være og ingen ting galt,MEN så har jeg en som mener han kan se inn i framtiden og sånn og han mente at der var noe galt med meg innvendig som gjorde at jeg ikke kunne bli gravid akkurat nå, men han sa jeg kunne får medesin for det og det vill da koste meg fire tusen femhundre i månden i seks månder og da ville jeg bli frisk og få mulighet for å bli lettere gravid,litt vansklig å tro på men ikke vet jeg, men denne månden her så har jeg hatt litt rar menstrasjon om noen kjenner seg igjen ,så fortell din historie eller tips , for jeg har lurt på om jeg skulle ta akupunktur og se om det fungerte,sist gang jeg gjorde det så kom jeg hjm og dusjet og da kom det hvit slim ut av meg som jeg nesten kunne dra ut av meg, skjønnte ikke helt hva det var, og gjør ikke det ennå, men det som skjedde var at jeg startet med mens smerter som jeg merket som kom å gikk så gikk jeg på do og da jeg skulle tørke meg kom det rosa aktig farge på do papiret jeg skjønnte ikke det helt og lurte på om det var festning blod så visste ikke helt hva jeg skulle tro, men når jeg kom hjem senere på kvelden så kom det ikke så mye mer og jeg hadde sex med mannen min uten at blod kom på han eller ut og ikke luktet det heller blod sånn mens blod liksom, og dagen etter kom det brundt blod ut av meg og det er ikke normalt og forsatt mens smerter dagen etter,jeg er vant til å ha mens smerter første dagen jeg begynner å blø men ikke her nei ,så tok jeg inn en tampong inn i meg og dro på jobb ,når jeg kom hjem på kvelden tok jeg den ut og det kom bare brundt blod ut og på den ikke noe fersk blod men når jeg presset så kom det fresk blod og når jeg tørket meg så kom det en blod klump eller en blodig kjøtt aktig bitt som jeg ikke skjønnte hva var, jeg vet jeg skriver veldig åpent,men trenger å spørre om noen vet hva det kan være om det er spontan abort eller om det er normalt, jeg har forsatt vont i magen med mens smerter og idag startet brystene å gjøre vondt nesten som jeg var støl etter noe, jeg jobber som frisør, men nå gjør det bare vondt i puppene og mens smerter,men håper noen kan svare på dette, for er det spontan abort så kan jeg prøve igjen vis ikke så må jeg finne ut om jeg kjanskje må ta akupunktur for å se om det fungerer , noen mente de ble gravide av det etter at de tok fire behandlinger eller no,vet noen om noen som er flinke som har greie på akupunktur avdeling som har greie på barnløs het som kan hjelpe de som vill eller trenger det muligens,

 

Dette må være verdens lengste setning. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...