Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

JÆVLA KUKSUGERE FAENS HORER PÅ FINN!!!!!

 

SENDER MELDING TIL ALLE SAMMEN!!! Og hvor mange svarer?????

HVA ER PROBLEMET DERES?? Jeg legger til igjen navn og spør pent om iPoden fortsatt er tilsalgs...NEI VI SKULLE FAEN IKKE GIDDE Å SVARE PÅ DEN DER NEI!!!

 

Du har glemt å skru av Caps Lock, og du holder inne litt for lenge på spørsmålstegn, punktum og utropstegn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

Hver gang jeg spør folk om de vil ha sitteplassen min ser de stygt og hånlig på meg, derfor har jeg funnet ut at å gi faen i folk uansett tilstand er best.

Bra du ☭ Gir like mye faen i alle ☭

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi jeg må det! Har ikke veldig mange alternativer når han forpulte STEVE FUCKINGS-JOBS! Skal gjøre det så inn i gampe-rassen vanskelig å komme med annen software/hardware på mac'en.

Morsomt, min MP3-spiller, før den ble stjålet (kanskje mistet), så trengte jeg ikke noe programvare. Plugga den inn, flytta filer over som enhver annen ahrddisk. Tar så ut spilleren, slår den på og nyter låtene jeg akkurat la inn ;) .

Men neida, folk skal pine seg med iTunes og alt mulig herk.

Huff, veien teknlogi går :( .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi jeg må det! Har ikke veldig mange alternativer når han forpulte STEVE FUCKINGS-JOBS! Skal gjøre det så inn i gampe-rassen vanskelig å komme med annen software/hardware på mac'en.

 

Sånn går det når du kjøper lekedatamaskiner, fanboy :)

 

Det er ikke en lekedatamaskin :) Kanskje du skjønner når du en gang vokser opp ;)

Lenke til kommentar

Fordi jeg må det! Har ikke veldig mange alternativer når han forpulte STEVE FUCKINGS-JOBS! Skal gjøre det så inn i gampe-rassen vanskelig å komme med annen software/hardware på mac'en.

 

Sånn går det når du kjøper lekedatamaskiner, fanboy :)

 

Det er ikke en lekedatamaskin :) Kanskje du skjønner når du en gang vokser opp ;)

 

HAHA. Verste "argumentasjonen" eg nokon gong har sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...