Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

Lenke til kommentar

Nettsider som er flerspråklige men har support i enten svensk eller engelsk. Siden alt står på norsk, antar man at supporten kan norsk også og legger ikke merke til den lille skriften som sier "alle henvendelser skal enten være i svensk eller engelsk" før det er for sent. Man gidder selvsagt ikke å oversette alt man har skrevet og håper at de folka forstår nok til å svare tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

WTF? Det der må være et fenomen forbeholdt Oslo. Jeg har aldri opplevd noe lignende selv og sett at folk flest lar en person på krykker el. få plass om bussen er full.

 

Men ja, grusomme folk på bussen din. Kjenner irritasjonen inni meg øke av slike folk.

Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

Teh fuck, slik folk kunne jeg drept. Selvom jeg aldri har hatt den ære av å gå på krykker, men om jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg kjeftet de huden full.

Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

Har ikke sett dette ofte, men jeg kan virkelig si meg enig i at 40 år gamle sure kjerringer er noe jævelskap.

Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

Du må ha havnet med de verste kjerringene noensinne, for det har jeg aldri opplevd. Hadde nok bitt meg det i meg, men om noen hadde bedt meg flytte krykkene hadde jeg mest sannsynglivis gått amok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater nordmenn. Kommer inn på bussen haltende med krykker. Bussen er full og INGEN gir meg plass til å sitte så jeg må stå. Kjerringjævler på 40 år sitter der og spør om jeg kan flytte krykkene, de er nemlig i veien. Ja, jeg kan gjerne plante piggen på krykken min dypt inn i kneskålen din, slik at du vet hvordan jeg har det.

 

Hver gang jeg spør folk om de vil ha sitteplassen min ser de stygt og hånlig på meg, derfor har jeg funnet ut at å gi faen i folk uansett tilstand er best.

Lenke til kommentar

JÆVLA KUKSUGERE FAENS HORER PÅ FINN!!!!!

 

SENDER MELDING TIL ALLE SAMMEN!!! Og hvor mange svarer?????

HVA ER PROBLEMET DERES?? Jeg legger til igjen navn og spør pent om iPoden fortsatt er tilsalgs...NEI VI SKULLE FAEN IKKE GIDDE Å SVARE PÅ DEN DER NEI!!!

 

Hvorfor i helvete vil du kjøpe en ipod?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

JÆVLA KUKSUGERE FAENS HORER PÅ FINN!!!!!

 

SENDER MELDING TIL ALLE SAMMEN!!! Og hvor mange svarer?????

HVA ER PROBLEMET DERES?? Jeg legger til igjen navn og spør pent om iPoden fortsatt er tilsalgs...NEI VI SKULLE FAEN IKKE GIDDE Å SVARE PÅ DEN DER NEI!!!

 

Hvorfor i helvete vil du kjøpe en ipod?

 

Fordi jeg må det! Har ikke veldig mange alternativer når han forpulte STEVE FUCKINGS-JOBS! Skal gjøre det så inn i gampe-rassen vanskelig å komme med annen software/hardware på mac'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...