Dubious Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg får e-post med "Fullfør kjøpet" etter at jeg har lagt til noen varer i handlekurva på nett. Og ja, hadde de hatt gratis frakt uansett beløp så hadde jeg nok fullført, men så lenge jeg må kjøpe for minst så mye, så legger jeg til varer når jeg kommer på at dette trenger jeg, så blir den fullført når jeg har fått gratis frakt. Masse som ikke er verdt å kjøpe på nett om en må betale frakt.
Karltorbj Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Dubious skrev (1 time siden): Jeg får e-post med "Fullfør kjøpet" etter at jeg har lagt til noen varer i handlekurva på nett. Og ja, hadde de hatt gratis frakt uansett beløp så hadde jeg nok fullført, men så lenge jeg må kjøpe for minst så mye, så legger jeg til varer når jeg kommer på at dette trenger jeg, så blir den fullført når jeg har fått gratis frakt. Masse som ikke er verdt å kjøpe på nett om en må betale frakt. Har opplevd at jeg allikevel, blir tilbudt gratis frakt, naar jeg lar det staa en liten stund. 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå