Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

20 hours ago, Omnia vincit amor said:

Vel, jeg synes nå dama har litt rett da.. 

Du har større sansnylighet for å få infeksjon dersom du står å pisser da blæren ikke nødvendigvis blir tømt helt. Å sitte og pisse gjør at du tømmer blæren helt. 

Hvis dama har rett, har jo jeg også rett. Hvis jeg skal legge ned doringen etter jeg har gjort nr 1, kan vel hun sette opp doringen etter at hun har gjort det samme?

Kjenner ingen som har fått infeksjon av å stå og pisse. Selv om sannsynligheten er større, betyr det ikke at den er stor. Kan være at forskjellen kan måles i promille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morromann skrev (På 26.7.2020 den 10.39):

Fedmeaktivister. De sprer løgn og setter unge sårbare liv i fare. Jeg har slitt med overvekt selv og er glad disse ikke holdt på da jeg var ung. Jeg er for ytringsfrihet, men akkurat disse bør kanskje få ytringsbegrensning fordi de sprer livsødeleggende ideer.

Hva mener du? Overvekt og helse har da ingen sammenheng... (sarkasme) 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, :utakt said:

Folk. Bor på hotell noen netter, og hva som får voksne folk til å tro det er en god idé å rope i gangene rundt midnatt er meg en gåte. Ble fader ikke stille før nærmere ett. Djesus. 

Kanskje de har en lidelse. Naboen min roper "at det er mulig" om og om igjen døgnet rundt.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 minutter siden):

Kanskje de har en lidelse. Naboen min roper "at det er mulig" om og om igjen døgnet rundt.

Hehe.. Det kan jo hende, men jeg tror heller det bare er tankeløshet. "Skulle bare si noe til Simen, og han sto jo femti meter nede i gangen.." 

Forbaska irriterende uansett. Hvertfall når det skjer mer enn én gang. Og terskelen for å stå opp, kle på seg, dra opp døra og snakke til vilt fremmede idioter er litt for høy merker jeg. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

 

 

BadCat skrev (5 minutter siden):

Kanskje de har en lidelse. Naboen min roper "at det er mulig" om og om igjen døgnet rundt.

Sier fyren som tisser i ett glass, istedenfor å tørke opp...

Neida jeg bare spøker, jeg har flere lidelser selv...

En er at jeg sjekker om døra er låst, selvom de jeg går ut med sier.. jeg så du låste døra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, :utakt said:

idioter

Dette er jo nøkkelordet.

Alt for mange som bor på hotell er utpregede idioter som tror de er alene på hotellet. Skriking og skråling, nachspiel, og ikke minst smelling med døra kl 07 søndag morgen da de skal være først i frokostsalen som rommer 500 mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (12 timer siden):

Dette er jo nøkkelordet.

Alt for mange som bor på hotell er utpregede idioter som tror de er alene på hotellet. Skriking og skråling, nachspiel, og ikke minst smelling med døra kl 07 søndag morgen da de skal være først i frokostsalen som rommer 500 mennesker.

Det er for å forte seg å spise opp pålegget.

Lenke til kommentar

Naboen som hører musikk driter jeg i (Da jeg såvidt hører musikken)
Men de JÆVLA andre naboene som på død og liv skal banke i tak, gulv, vegger og alt som er HVER JÆVLA gang det er litt lyd (noe som også får ungen til å våkne.. )
Ja, døgnet rundt... 

Skulle nå tro at folk som bodde i blokk kunne ta bittelitt hensyn... 

TL;DR Folk flest irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...