Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Meg selv. Og svindlere. 

Jeg gikk rett på en falsk konkurranse på Facebook tidligere i dag. Oppga kortnummer og alt. Så nå har jeg sperret kortet, satt opp kredittsperre på meg selv og venter bare på id tyveriet. Ingenting er belastet enn så lenge.. 

Helvetes jævla pakk. ?

Og helvetes jævla sløve meg som ikke oppdaget det. Facebookinnlegget virket legit, jeg fikk melding på messenger på feilfri norsk. Sånn i etterpåklokskapens navn burde jeg blitt mistenksom på at de ville ha betalt for porto for å sende "premien", og at URLen var til noe utenlandsk.. Men det slo meg ikke der og da, det kunne jo godt ha vært en samarbeidspartner som håndterte selve utsendelsen. 

Svarte faen. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skogslik skrev (2 timer siden):

Alle nyhetsoppslag om folk som nå angrer på utenlandsreisen sin og må i karantene.

BUHU, null medlidenhet idioter. 

I de artiklene jeg har lest har de reisende vært forberedt på faren for karantene, så jeg er ikke sikker på om skadefryden din treffer så mange.

Lenke til kommentar
frohmage skrev (57 minutter siden):

I de artiklene jeg har lest har de reisende vært forberedt på faren for karantene, så jeg er ikke sikker på om skadefryden din treffer så mange.

Nettopp.
Så det og komme og ''angre seg'' og ''jeg hadde aldri gjort dette igjen'' når dem hele tiden var klar over at karantene var en mulighet. 

Lenke til kommentar

Når du er på Elkjøp sin Outlet og kjøper 2 stk. kamera for så å komme hjem til 2 stk. defekte kameraer. Hva skjedde med å teste varene før man selger på outlet? (Begge var nok utstillingsmodeller ut fra utseende på dem.)

Sitat hjemmesidene til Elkjøp:
"Disse varene blir kontrollert  og vi sørger for at de fungerer som det skal."

Nope... Det gjør dere ikke....

#maxuflaks

(Hell i uhell at selger skrøt av full garanti og reklamasjon)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Rekkeviddeangst, på en dieselbil
Tanken på bilen har en rar utforming og måleren er ikke helt god den heller
Brukte litt under halv tank, i følge måleren, den ene veien og kanskje en kvart tank andre veien
Ingen bensinstasjoner jeg hadde firmakort for på strekket (Kunne brukt privat)

Med elbil kunne jeg ha ladet der jeg var i flere dager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (15 timer siden):

Når du er på Elkjøp sin Outlet og kjøper 2 stk. kamera for så å komme hjem til 2 stk. defekte kameraer. Hva skjedde med å teste varene før man selger på outlet? (Begge var nok utstillingsmodeller ut fra utseende på dem.)

Sitat hjemmesidene til Elkjøp:
"Disse varene blir kontrollert  og vi sørger for at de fungerer som det skal."

Nope... Det gjør dere ikke....

#maxuflaks

(Hell i uhell at selger skrøt av full garanti og reklamasjon)

Reklamasjon har man uansett hva selger sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragen skrev (2 minutter siden):

Reklamasjon har man uansett hva selger sier.

Jepp. Viste seg at det ene kameraet var en dummy (riktignok en veldig naturtro en med knapper, linse og alt). Men får fiksa det andrekameraet. 
 

Fikk og tilbud om et annet kamera istedenfor, men var ikke i nærheten av det jeg kjøpte. Så fikk heller pengene tilbake. Fornøyd med det som blir fikset ?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det er visst spredning eller eksponering for smitte i Norge allerede fra folk som er kommet tilbake fra utlandet. Det kan bli en kjip høst. Mange varer er allerede vanskelige å få tak i. En ny runde lover ikke godt. Sko og engangshansker i store størrelser er mangelvare.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...