Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mektig lei av useriøse interessenter når man selger ting. Sier man at man vil komme, så får man komme da og ikke kaste bort dagen min!

• Liker 1
Skrevet

fant en bbc two stream på internett, som etter 6-7 minutter inne i top gear begynte å fucke seg til. jippi. får ta å laste det ned etterpå.... det iriterer noe så grenseløst

Skrevet

"Full versjon"-knappen? I tillegg er det irriterende at man må slette informasjonskapsler (tror jeg), for å komme tilbake til mobilversjonen. Ja, "Full versjon"-knappen er idiotisk plassert.

Skrevet

"Full versjon"-knappen? I tillegg er det irriterende at man må slette informasjonskapsler (tror jeg), for å komme tilbake til mobilversjonen. Ja, "Full versjon"-knappen er idiotisk plassert.

Ja det er utrolig irriterende. Nei, man må ikke smdet, det er en liten link nederst på siden. Men det man skrev får man aldri tilbake igjen..
Skrevet

Folk som sier sne.

Hvorfor det? "Sne" lyder da fint. Tvert i mot det irriterer at østlendingene skiftet fra sne til snø, bare fordi den forbaskede målfolkeliten forlangte det.

Skrevet

Folk som sier sne.

Hvorfor det? "Sne" lyder da fint. Tvert i mot det irriterer at østlendingene skiftet fra sne til snø, bare fordi den forbaskede målfolkeliten forlangte det.

Jeg vet ikke hvorfor jeg blir irritert, bare blir det. Ble jo oppvokst med 'sjogg', men begynte å si snø ganske fort etter jeg flytta til Oslo.
Skrevet (endret)

Ringevikar så klarer jeg faen ikke å ha på den jævla lyden om natten på iphonen. Glemte den drittbryteren på siden. Åh tar selvmord.

Endret av Lami
Skrevet

Alt det jævla styret om charlie hebdo! Herregud ass.

Folk som ikke klarer å holde fartsgrensa bare fordi det er litt snø.

At all snøen regner bort :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...