Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klaging over snø? I Norge? Tullinger.

Hah, tenker akkurat samme tanken når samboeren sa hun var "ferdig med snøen" for en uke tilbake, tett etterfulgt av "håper alt smelter i løpet av en uke".

On - topic:

Folk som klager over snøen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man ikke liker snø så forstår jeg ikke hvorfor man fortsetter å bo i Norge år etter år. Selv elsker jeg snø, og gjør meg ingenting å måke hele oppkjørslen uten freser når jeg vet jeg kan bruke snøen til mye praktisk. Lager f.eks hopp til snowboard i bunn av trappa jeg har i hagen :)

Skrevet

85 kroner for en liten kopp kaffe og en liten flis av en smurt baguette. Ikke rare lunchen, 2 timer senere og er sulten igjen. Kom nettopp på hvorfor jeg ikke går på kafe lenger, men ble dratt inn av et par kollegaer.

Skrevet

Nettbuss sendte likesågodt en buss med defekt varmeanlegg for en busstur på 1,5 time 06:00 om morgenen.

Kort fortalt var det minusgrader i bussen hele veien. Brrrrrrr. Det irriterte meg sånn passe grenseløst.

Skrevet

Reklame på radio.

"Nå har Guri gifta seg med banken sin"

"3 for 2 er dumt fordi da kaster man så mye mer"

"GARDEROBEMANNEN!"

Hvem er det som skriver dette tøvet? Kan få kreft av mindre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

At dei vil ha folk over på DAB. Kva skal ein med 20+ forskjellige radiokanalar?

For at du skal få tilgang på kanaler som spiller mer musikk du liker (og potensielt mindre reklame)?

Endret av Sexylubb1
Skrevet

At dei vil ha folk over på DAB. Kva skal ein med 20+ forskjellige radiokanalar?

For at du skal få tilgang på kanaler som spiller mer musikk du liker (og potensielt mindre reklame)?

Joda, men musikken eg vil høyre på har eg stort sett tilgang til allereie. Så blir til at eg får litt av musikken eg kanskje høyrer på, med reklame istadenfor berre musikken som eg allereie har :p

Skrevet

Virker som laptopen begynner å ta kvelden, begynt å få BSOD kontinuerlig etter en viss tid. Jævlig irriterende å bruke masse tid på å finne løsninger.

Skrevet

Supert, nesten alle har fått sine 3Doodler, men ikke jeg. Fortsatt ingen oppdatering på sporingen heller. En ulykke kommer sjelden alene sies det, så først laptopen, og nå dette. Blir gal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...