Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe å bli uvenner for. Har tatt selvkrittikk og gått i meg selv. Og bestemt meg å jobbe for å tåle det bedre. Det er kanskje bare god trening se et sånt bilde ofte og venne seg til det :)

Den beste måten å bli kvitt homofobi på er å stikke objekter opp i rumpa. Da finner du fort ut at det ikke er så ille som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Lol , det minner meg om da Narvestad skulle ha avstemning mht juletrefest , "avstemningsimpressarioet" :D

 

54 ran i Oslo siste 2 uker , tipper mesteparten er utlendinger.....er slik det blir med naiv innvandringspolitikk.

 

....og trikkermorder'n går løs i Oslos gater etter bare 7 år i buret , latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Postbuder som knør posten ned i postkassen så brev osv blir brettet i skrukk, i stedet for å bruke 2 sekund til å legge det litt fint ordentlig nedi.

Er nok enda verre i USA......helt utrolig at USPS klarte og lage bulk i et solid papprør.

Lenke til kommentar

Rasismekortet.

 

Rasisme av groveste sort ville vært hvis hun hadde leid inn snikskyttere som hadde skutt alle de svarte deltagerne på festen med giftpiler sånn at de sovnet. Deretter invitert til massevoldtekt av dem. Så bundet alle fast med fotlenker og kappet av hendene deres før de våknet. Og til slutt ringt politiet og fått alle "negerne" buret inne på livstid for medvirkning til orgiet. DET hadde vært rasisme av groveste sort.

 

Det å kle seg ut som favorittkarakteren i en tv-serie er noe ganske annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...