Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har jeg en veldig god dag og bestemmer meg for å ta en telefon til moren min og høre hvordan det går.

 

Hun klarer selvfølgelig å forsure hele dagen min. Faen for en kjerring hun kan være av og til.

Ikke la andre få makt over hvordan du skal føle deg.

 

 

Alt maset om julaften. Det har ingenting i Norge å gjøre, det er en kristen tradisjon.

Reis bort en tur til sydligere strøk ;) . Anbefales i juletiden om du har lyst på litt ro! Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Det eneste som irriterer meg med Halloween er respektløs oppførsel ovenfor andres eiendom. Eggkasting osv. Ellers må folk gjerne gå rundt og be om godteri for min del. JEG personlig gidder dog ikke å støtte initiativet. Kommer til meg får de ringe klokka i hjel om de vil, jeg blakker meg ikke for å gi bort snop til vilt fremmede unger.

 

 

 

Ikke la andre få makt over hvordan du skal føle deg.

 

Dessverre så klarer jeg ikke å la vær å gi dem den makten. Er noen stygg med meg blir jeg lei meg og det ulmer i bakhodet i flere timer. Det eneste som kan balansere ut humøret mitt da er en positiv hendelse.

Lenke til kommentar

Dessverre så klarer jeg ikke å la vær å gi dem den makten. Er noen stygg med meg blir jeg lei meg og det ulmer i bakhodet i flere timer. Det eneste som kan balansere ut humøret mitt da er en positiv hendelse.

Du kan ikke være en reaksjon av hendelsene rundt deg. Eller, du kan jo det. Men da er du ikke deg selv lengre.
Lenke til kommentar

Du kan ikke være en reaksjon av hendelsene rundt deg. Eller, du kan jo det. Men da er du ikke deg selv lengre.

Jeg er ikke en reaksjon på hendelsene rundt meg, jeg bare påvirkes veldig lett av negative ting og mindre av positive ting. Jeg blir lett såret og har lett for å klamre meg til kilder til de negative følelsene mine.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en reaksjon på hendelsene rundt meg, jeg bare påvirkes veldig lett av negative ting og mindre av positive ting. Jeg blir lett såret og har lett for å klamre meg til kilder til de negative følelsene mine.

Jeg prøver å oppnå en "konstant" high, og en del av dette er å ikke binde så mye positive følelser til positive hendelser. Samme med å ikke binde så mye negative følelser til negative handlinger.
Lenke til kommentar

Hvorfor? Jeg kjenner fyren og han er verdens kuleste fyr. Nå har jeg ikke sett på Farmen i år, så jeg er usikker på hva han eventuelt har gjort...

 

Mulig det er klippinga til tv2 som gjør det, men de får han til å framstå som utrolig sytete og irriterende person. Tror du hadde skjønt hva jeg mener om du så på det. Om du kjenner han er det også kanskje best å fortsette å ikke se på det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...