Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksne mannfolk som går rundt med sånne kortbukser som går ned til knærne og barbeint i sandaler.

Ser så feminisert og teit ut at jeg begriper ikke noen vil gå rundt sånn.

Tenk om de hadde hatt sokker i sandalene... DA hadde du hatt grunn til å irritere deg.

• Liker 1
Skrevet

at et stort antall av mine barndomsvenner allerede er ferdig med skole og tjener penger mens jeg må leve som student i 4-5 år til.

Det kommer du ikke til å si om 10-15 år. Med mindre du studerer kunst eller noe i den duren.

Skrevet

At hele livet mitt er et eneste stor kluss og at jeg er en patetisk jævel uten drivkraften til å noen gang klare å utrette noe meningsfylt.

Ikke føl deg alene om det.

• Liker 1
Skrevet

At hele livet mitt er et eneste stor kluss og at jeg er en patetisk jævel uten drivkraften til å noen gang klare å utrette noe meningsfylt.

Få deg en hobby med noe veldedighetsarbeid. Evt en jobb som betyr noe for andre.

Skrevet

Han fyren som står med de nevene foran seg på Get reklamene. Skjønner ikke poenget med det engang.

Kommer på teite kundebehandlere som misbruker min tid og penger hver gang jeg ser han der.

Skrevet

Ok. Jeg..eh. Det er nok bare vanen hva man er vokst opp med og sånn. Omforladelse, det var

ikke personlig mot noen iallefall. :blush:

kan ikke si at jeg ble særlig støtt

tror forresten at jeg misforsto hvilken type kortebuxer du mente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...