Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener heller da at en shorts skal gå ned under knærne, og at du skal ha sokker i sandaler?

 

Mener at når man er passert 12 år gammel, slutter man gå i kortbukser i det hele tatt. Unntagen om

man spiller fotball e.l. og det er del av idrettsdrakten.

Mannfolk skal da ikke gå rundt i det daglige med bare bein og føtter? Æsj. Var et par sånne som svirret

rundt meg innpå en matbutikk i går. Måtte bare trekke meg lenger unna. Vemmelige nakne mannebein

inni matbutikker. Å fysj :sick:

 

Nei, voksne menn skal selvsagt gå med lange bukser og sko og sokker. Det er bare kvinner og barn som

er greit å gå med bare bein.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Mennesker som står i veien.

Kjøpesenter

Bilkø

Folk som er uerfarne med flyreiser

Folk som tar med seg alt for mye ombord i fly

Folk som "glemmer" ting i lommene før de går gjennom sikkerhetskontrollen

Jens Stoltenberg

Han der KRF-Hareide

Være tom for snus

Toppskatt

Mainstream-musikk

Reklame på TV

Treg nettlinje

Miljøfokus

Dårlige veier

Pungtering

Vanskelige kundebehandlere

Ubrukelige bilverksteder

Pyntegjenstander

Touchdisplay

Blåskjerm

Folk som stemmer FrP irriterer meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener at når man er passert 12 år gammel, slutter man gå i kortbukser i det hele tatt. Unntagen om

man spiller fotball e.l. og det er del av idrettsdrakten.

Mannfolk skal da ikke gå rundt i det daglige med bare bein og føtter? Æsj. Var et par sånne som svirret

rundt meg innpå en matbutikk i går. Måtte bare trekke meg lenger unna. Vemmelige nakne mannebein

inni matbutikker. Å fysj :sick:

 

Nei, voksne menn skal selvsagt gå med lange bukser og sko og sokker. Det er bare kvinner og barn som

er greit å gå med bare bein.

Å reagere så sterkt på nakne mannebein som det du gjør kan bunne i en undertrykt homoseksualitet. Nakne mannebein skaper følelser man ikke vil være bekjent med, og dermed reagerer man med sinne og vemmelse. Regner med du ikke er glad i menn i treningstights heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Coa har faktisk et poeng her. Hvis man har følelser man ikke vet man har, men på et nivå i underbevisstheten likevel er klar over, som man ikke vil ha noe av så er det ofte sånn at man overkompenserer i motsatt retning. Altså gjør alt man kan for å overbevise folk (og seg selv) om at man føler noe annet. Fordi man vil føle slik.

 

Dette er ikke rettet personlig mot Delvis eller noen andre, bare sier at det er et gyldig poeng.

Lenke til kommentar

Du er klar over at du skal vente til kremen trekker inn i huden før du går ut i vannet? Hjelper lite å smøre seg rett før man hopper uti.

 

Faen så det svir på bena nå. Hater regn. :(

 

Jeg ventet 5 min før jeg tok på t-skjorten, etterfulgt av 15 til stranden så jeg ventet nok 20-25 minutter før jeg gikk i vannet.

 

Hvordan gjør regnet at det svir på bena?

Lenke til kommentar

Dama sier det er noe galt, at hun har grått. Men sier faen ikke hvorfor. Er det noe jeg har gjort? Skal hun gjøre det slutt? Er så jævlig vondt og hun skjønner faen ikke hvorfor. Nå skrev jeg bare "Elsker deg, husk det. Snakker mer om det i morgen" og logget ut. Gidder faen ikke å sitte i flere timer å forklare hvorfor jeg blir bekymret.... Kvinnfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...