Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe tryllekunst å slenge litt ris og vann i en kjele og samtidig steike litt kjøttdeig i en steikepanne. Noe som smaker mange ganger bedre enn poseris, posegrønnsaker og posekjøtt.

Skrevet

Uenig, levde ett år på fjordland, er overhodet ingenting å klage på. - Om det er noe jeg ikke liker, er det at det er litt lite mat for pengene.

Kan også tenkes at jeg er for feit for å bli mett av dem. :)

Skrevet (endret)

sliter mer og mer med å fokusere på et gitt punkt. om jeg ikke konsentrerer meg så ser jeg dobbelt samtidig som jeg sjeler når jeg ikke fokuserer. vil ikke starte med linser/briller:-(

Endret av Kjetil_90
Skrevet

Så lenge du føler deg i god form, skal det gå bra. Du blir undersøkt grundig og dere finner sammen med legen hvilken type som passer best for deg. :) Nesten 8 år siden jeg opererte mine, ser veldig bra fortsatt. Bare være forsiktig i post-op det, med øyedråper og solbriller, slik at øyene får helbredet seg skikkelig.

OT: søren ta, vært mye opptatt i dag, men klokka er bare ett jo.

Skrevet

Er ikke noe tryllekunst å slenge litt ris og vann i en kjele og samtidig steike litt kjøttdeig i en steikepanne. Noe som smaker mange ganger bedre enn poseris, posegrønnsaker og posekjøtt.

Nei, men det er en større tryllekunst å få avføring med knuste vitaminpiller til å smake mindre ille enn micromat...
Skrevet (endret)

Oppvask etter en enkel middag for min del er kun en stekepanne/kjele. Spise på papp med plastikk fungerer ypperlig. Maten trenger ikke å være mer innviklet enn kjøttdeig, boks med bønner eller noe lignende, boks med tomatsaus og ris. Stek kjøttdeigen, ha i tomatsaus og bønner, hell oppi litt ris og vent til risen ikke er hard. 10 minutter senere og maten er klar. Sleng maten på papptallerken, og putt stekepannen i vasken med vann i. Spis maten, kast papptallerkenen i søpla og vask litt over stekepannen. Tar maks et minutt og gjøre dette etter at du has spist.

Endret av Refsa
Skrevet

Kjøttdeig og ris/pasta er det jeg har spist mest av mens jeg har bodd alene tror jeg.

Blir mac and cheese og pølsebiter i dag. Må bare få vasket kjelen først. Men det tar jeg snart

Skrevet (endret)

Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid.

Jeg ligger på sofaen og slapper av.

- Skal du ikke på kurs i kveld?

- Joda

- Men det starter om èn time.

- Nettopp.

- Men skal du ikke gjøre deg klar da?

- Det starter ikke før om èn time.

Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av.

- Skal du ikke gjøre deg klar snart?

- Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet)

Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett.

Endret av Skurupu
  • Liker 7
Skrevet

Kvinnfolk som trur alt tar så jævlig lang tid.

Jeg ligger på sofaen og slapper av.

- Skal du ikke på kurs i kveld?

- Joda

- Men det starter om èn time.

- Nettopp.

- Men skal du ikke gjøre deg klar da?

- Det starter ikke før om èn time.

Det går 10 minutter, og jeg har begynt å duppe av.

- Skal du ikke gjøre deg klar snart?

- Men herregud da, jeg er ikke et lite barn. Jeg har kontroll på tiden. Slutt å vekk meg, jeg har lyst til å være uthvilt på kurset. (Er trøtt og gretten på dette tidspunktet)

Sover 30 minutter. Gjør meg klar. Hopper i bilen og er der 5 minutter før kursstart. Lett.

Nå fikk du meg til å legge meg nedpå og duppe av noen minutter. Nå er jeg trøtt. Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...