Skosåle Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) har 2 stk ørepropper til min kjære s2. det ene er rundt et år imens det andre er ca 6mnd gammel. ledningen i det ene begynte å bli ødelagt i går, den andre i dag. så nå gikk jeg fra 2 velfungerende til 0 fungerende sett med ørepropper, på ca 12 timer. hva er oddsen?! ingen radio på jobben er pain, btw! Endret 8. oktober 2012 av Kjetil_90
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 har du prøvd å gå ut kanskje istedenfor å bare være en nerd som sitter inne hele dagen 2
Myst Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Nada å se på TV?? Det kryr av nye sesonger for serier for tiden, ingen av dem du følger med på? Jeg for min del er irritert på at jeg må vente mange timer til jeg fortsatt kan komme hjem og nyte nye episoder av Simpsons, OUAT og Dexter. Og det er kun for i dag. En annen ting, fælt så vanskelig det skulle være å handle visse varer da. Funnet en perfekt bursdagsgave men sliter med å få tak i den! Endret 8. oktober 2012 av Myst
Woltox Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 100 millioner mer til Altinn: Det vil neppe påvirke lommeboken din direkte, men Altinn får 100 millioner kroner mer til forbedringer og utvidelser. Det vil forhåpentligvis sørge for at det blir enkelere å se selvangivelsesutkastet til våren. Jaja, trudde de hadde tømt over 1mrd i dass men men,, dassen er ikke full føre den renner over.
Conversation Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Når læreren skal ta vekk det på tavla, og det blir igjen en bitteliten strek. Opplevd det der så mange ganger i mitt liv... Horribelt. Haha, blir bare sittende der og tenker på den streken istedenfor å følge med. 1
djgudleif Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Det som var ufarlige, vanlige symptomer på matforgiftning har nå gått over til utslett og nedsatt følelse i fingre og tær. Legen asap!
Lami Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Fy fææn så smått det går å overføre fra intern harddisk til ekstern harddisk! 7-9MB/s og filene er på flere GB hver, OMFG! :nei2: Endret 8. oktober 2012 av Lami
NgZ Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jo. Ekstern SSD på TB er dyrt. 7-9MB-s var imidlertid veldig tregt.
Skogslik Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Bygda her ser ut til og være uten vann, så da blir det null kaffi på meg enn så lenge
me1 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Bygda her ser ut til og være uten vann, så da blir det null kaffi på meg enn så lenge Hvis bygda di ikke har vann i det hele tatt er nok kaffe den minste bekrymingen din..
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Bygda her ser ut til og være uten vann, så da blir det null kaffi på meg enn så lenge Hvis bygda di ikke har vann i det hele tatt er nok kaffe den minste bekrymingen din.. Det er nå du skal hisse opp til kaos. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå