Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ferdig med å reparere laptopen Èn skrue til overs 2
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Èn skrue til overs Vær en rebell å drit i å åpne den igjen. FUCK THE POLICE!
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Har planer om det, ja. Har funnet ut at den er helt innerst. Sjansen for at den blir ødelagt neste gang jeg ta den fra hverandre er større enn sjansen for at dette blir et problem. http://rudd-o.com/ar...-the-asus-g73sw I hvert fall inntil videre, men tastaturet føles litt bølgete å taste på nå. Bonusen er at touchpaden funker perfekt nå. Endret 6. august 2012 av Mannen med ljåen
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Jeg spør alltid om hun kan ta pliktene mine før jeg reiser bort. For eks. at vi bytter uker på pliktene, slik at jeg får tatt det før jeg drar. Verdt det med en uke ekstra mas, for to uker uten mas. Imotsetning til henne tar jeg det opp med henne en stund før jeg drar, istedenfor bare å kaste alt over på henne. Mye artigere å hjelpe til om får en heads up først. Da betyr det ikke så mye om det er ên uke, eller tre uker. Da kan jeg planlegge tiden rundt pliktene, og slipper kjeft fra foreldrene mine for at jeg ikke har tatt på meg hennes oppgaver mens hun har vært borte. Beta. I lol'ed!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 At jeg ikke lengre er student. Savner SiT-opplegget og studentrabatten.
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 At jeg ikke lengre er student. Savner SiT-opplegget og studentrabatten. Det er da bare til å melde seg på fag det?
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Har mistet den øverste kula på navlepiercingen. FUUUUU
cowboy bob Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ikke rart foreldrene dine er litt strenge og sånn dersom du er sånn anarkist som driver med piercinger.
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Ikke rart foreldrene dine er litt strenge og sånn dersom du er sånn anarkist som driver med piercinger. Jeg liker å gi de en utfordring.
djgudleif Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Har mistet den øverste kula på navlepiercingen. FUUUUU OH NOES. Jeg vet kanskje hvordan det skjedde. 2
Cakenommy Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Har mistet den øverste kula på navlepiercingen. FUUUUU OH NOES. Jeg vet kanskje hvordan det skjedde. Haha, no surprise there :!:
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Er dere to veldig gode guttebasser eller noe? 3
Primer4 Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Er dere to veldig gode guttebasser eller noe? Trodde begge var jenter?
Lami Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Har mistet den øverste kula på navlepiercingen. FUUUUU Er dere to veldig gode guttebasser eller noe? Endret 6. august 2012 av Lami
Mannen med ljåen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 (endret) Har hatt den i et år allerede, og bare trodd at den skulle være sånn. Fant ut på nettet at andre hadde dette problemet nylig. Dumt å levere den inn nå. Bruker stort sett mus uansett. Endret 6. august 2012 av Mannen med ljåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå