Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man maa ha Spotify Premium for aa bruke det paa nettbrett / mobil. Jeg har ikke raad til aa betale 99 kr i maaneden for Spotify, WiMP og alt annet jeg naa betaler maanedlig for, kun for aa hoere musikk paa farten, og jeg bruker heller WiMP enn Spotify for min egen del, men pappa er rimelig bastant paa at jeg maa ha Spotify ogsaa, men han vil ikke sponse meg. First world problem etc, men det irriterer meg fortsatt at jeg ikke kan hoere musikken med min Spotify Free paa nettbrettet mitt. ><

1. Last ned musikk

2. Overfør til enhet

3. ??????

4. Profit

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Er ikke mange som kjøper den juicen til 40 spenn på Rema gitt.......

Folk på kontoret som driter, ikke gjør rent etter seg og lar dritrester henge igjen i doskåla. :hrm:

Walken : "Now you forgot.....wash your hands !"

Skrevet (endret)

Så et spill til 59 euro blir 59 kroner på steam?

Har ikke opplevd det.

Med Apox logikk vil det bli 590kr, ikke 59kr. (vi betaler jo ikke 9kr i mnd for spotify selv om det koster $9)

Endret av Zodihax
  • Liker 1
Skrevet (endret)

"spare"-pærer irriterer.

De koster 10 ganger mer enn de gammeldagse glødepærene, og jeg må bytte dem hele tiden.

Så hva er det jeg sparer? Ikke penger i hvert fall.

Jeg bruker stort sett Osram, så ingen kan påstå at jeg kjøper billigdritt.

Osram vant flere tester, og likevel er det så dårlig.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Da tror jeg ikke han hadde trengt å betale for Premium :p

Kanskje han er veldig gjerrig :p

On topic: At en idiot kjørte inn i siden på bilen min i går, og prøver å legge skylden på meg.

Endret av Kontorstol
Skrevet

Dersom noen overtaler meg om at Gud finnes, vil jeg likevel ikke komme over det faktum at det er denne karen som har omtrent ødelagt halve kloden og er skyldig i all elendighet.

Skrevet

1. Last ned musikk

2. Overfør til enhet

3. ??????

4. Profit

Jeg laster da ned ogsaa, bruker mye penger paa WiMP og andre steder hvor jeg kan kjoepe musikken jeg liker. Jeg streamer kun om jeg har WiFi tilgjengelig og vil sjekke ut ny musikk (vanligvis paa jobb hvor det ikke gjoer seg at jeg sitter og hoerer paa musikk fra mobil / mp3-spiller, men jeg redigerer film, saa at jeg har hodetelefoner koblet til PC-en reagerer ingen paa - samt at nettbrettet mitt ligner paa en laptop, saa folk tror jeg jobber paa det). I tillegg kjoeper jeg CD-er og vinyler og ripper fra de og legger over, men det er bare det at pappa mener at jeg boer ha Spotify i tillegg.

men pappa er rimelig bastant paa at jeg maa ha Spotify ogsaa

Hæ?

Kanskje pappaen hans heter Daniel Ek :)

Det gjoer han ikke, men som sagt, han mener jeg boer ha det tilgjengelig, saann at han kan dele musikk med meg. Han har jo WiMP han ogsaa, men er av en eller annen merkelig grunn mer glad i Spotify - sannsynligvis fordi han hoerer mye paa ny popmusikk og indie, mens smaken min ligger mer tilbake til 50-70-tallet.

"spare"-pærer irriterer.

De koster 10 ganger mer enn de gammeldagse glødepærene, og jeg må bytte dem hele tiden.

Ja, det irriterer meg ogsaa. Jeg har et storforbruk av sparepaerer. Irriterer meg at de bruker saa lang tid paa aa varme seg opp nok til aa gi meg det lyset jeg vanligvis faar paa 1-2-3 fra vanlige paerer ogsaa. Samt at det er vanskelig aa finne rett wattstyrke med sparepaerene.

Skrevet

Hvis vi har fri vilje, og bruker den til å drepe noen/påføre noen lidelse. Hvordan er det guds skyld?

Han ga folk fri vilje. Han skapte mennesker.

Earthquakes and shiet.

Altså, det jeg tenker på er om det går an å tro på Gud, og hate han samtidig.

Skrevet

Blir vanskelig å fortelle mitt perspektiv i denne tråden.

Selv gud nevner en dommedag, fordi mennesket har blitt for full av synd.

Burde likevel ikke være noe problem å fikse for en som skapte hele fuckings universet på 6 dager.

Skrevet

"spare"-pærer irriterer.

U haef something wrong with ur electrical systems.

Jeg kjøper de runde sarepærene til Ikea som liknr på vanlige pærer, ingen av dem har gtt enda, og de eldste har vart i over to år. De er billige og.

Skrevet (endret)
U haef something wrong with ur electrical systems.

I alle tre boligene hvor jeg opplever dette som et problem?

De er på hver sin kant av landet.

Når det er sagt er IKEA og Osram ofte testvinnere i sånne tester som sammenligner sparepærer.

Men jeg skal vurdere IKEA heretter.

IKEAs Sparsam er testvinner med like mye totalscore som Osram, pluss at den er billigst. – Den er billig og bra, litt treg oppstart, men energieffektiv. Mest lys for pengene, skriver Lyskultur om resultatet.

NRK Forbrukerinspektørene http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8042571

Endret av Mannen med ljåen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...