Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idioten som har lånt boka på biblioteket aldri leverer den inn! Jeg venter og venter :(

Har du bare ett bibliotek du kan bruke? Du får som regel låne fra skolebibliotek (selv om du ikke går der ja) om du spør pent. Og smiler.

Skrevet

Prøv heller å start maskinen via CD-rommen. (F9 i oppstart?)

Gjekk ikkje. Oppgraderingsdiskar må visst køyrast gjennom vista.

Grusomt irriterande at dei ikkje kan informere betre om slike ting i brosjyra som fulgte med.

Skrevet

Jasså, det er en oppgraderings-CD? Da er du rimelig rævkjørt. Alternativt kan du laste ned en piratkopi og bruke den isteden. Du har jo tross alt en gyldig windows-lisens, den er bare vanskelig å bruke.

Skrevet

Vel, det er allereie innstallert, og koda er i bruk, er sann jævlig styr å byrje med nedlasting og reinstall osv. Er tross alt kun filene som er ivaretatt, ingen program er innstallert.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Snort litt kokain og alt løsner for deg.

Skrevet

Jajaja, gøy med lisens- og oppgraderingsproblemer.

Morons.

Så eg skal helder bruke ein slags hipsterlinux med elendig driverstøtte, samt ikkje få spele nokon av mine 120 spel?

Skrevet

Jajaja, gøy med lisens- og oppgraderingsproblemer.

Morons.

Så eg skal helder bruke ein slags hipsterlinux med elendig driverstøtte, samt ikkje få spele nokon av mine 120 spel?

Irriterer meg at ofte når noen som bruker linux påpeker flaws me windows eller os x blir de kalt hipstere pga. deres distrovalg. Å nei, han bruker noe som er bedre!! (unntaket er spill, men det kan diskuteres hvorvidt det er linux sin "feil" (eller pga. linuxs ideologi)).

• Liker 1
Skrevet

Linux er fint til det det kan brukes for. Men til dataspilling generelt er det et risikoprosjekt, på lik linje med Mac og dataspill. Er man en hardbarket gamer, så kjører man Windows. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...