Kea Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 en kilo At dette har blitt dagligtale. Kan vi faktisk si "en kilo"? For å ikke glemme at det heter "kilogram". Et kilo med hva? Kameler? Elefanter? Watt? Nå hørtes du ut som mattelærern min fra ungdomsskolen. Hun brukte også å si kameler i den sammenhengen. Min mattelærer på barneskolen brukte kattunger. Irriterer meg at alt som har med helse å gjøre i Norge skal være så jævlig dyrt. 1
Diskutant Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 en kilo At dette har blitt dagligtale. Kan vi faktisk si "en kilo"? For å ikke glemme at det heter "kilogram". Et kilo med hva? Kameler? Elefanter? Watt? Nå hørtes du ut som mattelærern min fra ungdomsskolen. Hun brukte også å si kameler i den sammenhengen. Min mattelærer på barneskolen brukte kattunger. Taper. Min sa krokodiller.
Patrick123 Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Nå hørtes du ut som mattelærern min fra ungdomsskolen. Hun brukte også å si kameler i den sammenhengen. Min mattelærer på barneskolen brukte kattunger. Taper. Min sa krokodiller. Vi hadde bananer i lange baner.
Need44speed Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 det irriterer at jeg fullfører andres setningenr hele tiden.
Lumpness Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Jeg syns det er morro til en viss grad Liker heller å hjelpe personer fram til ordet en at de : ØØØØØMMH , ØØØØMH, vaskebøtta Jeg irriterer meg over dagens generasjon foreldre som forer opp unger på sukker , svaret på alt er mer sukker.
Quote Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Før jeg skal til å se et intervju TV-2 gjorde med Trond Birkedal, forteller reklamen at jeg kan få laks på brødskiva. 2
Old Game Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Ræva døgnrytm. Umulig å gjøre noe med også, er fucked i rassen i mårra, blir en mare av dag. Med overtid er jeg neppe hjemme før rundt 23.00..
Mr. A Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Å vente på pakke i Posten... Jeg vet at den kommer snart på postkontoret og sporer pakka en gang hvert femte minutt nå. Pakka ligger der, det er jeg helt sikker på, de må bare registrere den. Du har tydelighvis ikke bestillt nok pakker til å fatte at ventingen er litt av gleden med å bestille ting. Er jo som mini julaften.
Magiii Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Irriterer meg når personer har dårlig ånde. Også irriterer det meg når noen røyker i nærheten av meg. 1
TMB Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Irriterer meg at jeg ikke rakk å poste et "rasistisk" bilde før 4-chantråden ble stengt Ville være med på opprøret :O
Psykake Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Kjøper en Go`morgen. Går ut av butikken. Setter meg på bussen til jobb. Finner ut at plastskjeen mangler
Gjest Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Ekstremt lei av å skrive så mye litteratur på skolen. Ikke alle vil bli forfattere eller journalister.
Lumpness Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Kjøper en Go`morgen. Går ut av butikken. Setter meg på bussen til jobb. Finner ut at plastskjeen mangler Jeg jobbet engang hos Tine der jeg pakket ned varer for utsending, brukte ofte å ta av plastskjeen på slike produkter og humre for meg selv. Mikro ondskap kalte jeg det Gikk sport i det en stund, vi var vel en 3-4 stykker 5
djgudleif Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 At ingen er eventyrlystne og alle er kondisjonert.
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 Jeg jobbet engang hos Tine der jeg pakket ned varer for utsending, brukte ofte å ta av plastskjeen på slike produkter og humre for meg selv. Mikro ondskap kalte jeg det Gikk sport i det en stund, vi var vel en 3-4 stykker 4
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Skrevet 8. februar 2012 en kilo At dette har blitt dagligtale. Kan vi faktisk si "en kilo"? For å ikke glemme at det heter "kilogram". Et kilo med hva? Kameler? Elefanter? Watt? Nå hørtes du ut som mattelærern min fra ungdomsskolen. Hun brukte også å si kameler i den sammenhengen. Min mattelærer på barneskolen brukte kattunger. Taper. Min sa krokodiller. Hos oss var "krokodiller" brukt til "mer enn" og "mindre enn"-tegnene - altså 7>5 og 3<5 (med begrunnelsen at krokodiller er glupske dyr og naturlig nok ville spise/gape over den største biten). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå