Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2012/01/29/nyheter/utenriks/bjorn/jakt/dyrenes_nyheter/19993349/

 

"Ifølge broren ble jegeren bitt i blant annet hodet. Etter hendelsen har broren fått flere ubehagelig tekstmeldinger.

 

- Mitt navn her i byen har fått trusler på sms. Jeg lurer på om dyret skal gå foran menneske. Er det i et slikt samfunn vi lever i? Det skal være bjørn blant oss, men nå begynner det å utagere, det begynner å bli for mange av dem, sier han."

 

Seriøst, hvor hjerneskadde er enkelt folk som sender SMS-trusler til broren til en som ble nært drept av en bjørn? Dyrevernaktivister - hopp i havet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir irritert grenseløst av mennesker som har en så dyp tro på fantasifigurer og lover skrevet i eventyrbøker at de er villige til å ta andre menneskers liv for å beskytte sin egen sinnsforvirring.

At disse menneskene får lov til å gå fri, istedenfor å bli innlagt på et mentalsykehus der de får den hjelpen de trenger, viser hvilken tilbakestående verden vi lever i! Dette gjelder alle religioner, politiske overbevisninger og ideologier!

 

 

Vil du gjøre verden til et bedre sted?

- Studer vitenskap:

Enten via internet, bøker, universiteter eller dokumentarer. Viten gjør deg til en bedre person og gjør det lettere for deg å komme til rots i problemer istedenfor å fokusere på overflaten! Tar du en utdanning som gjør at du kan hjelpe til med å forbedre menneskeheten, istedenfor å skaffe deg selv respekt og en god lønn, er du i mine øyne en sann helt!

 

- Hjelp andre:

Til å hjelpe seg selv. Og ikke gjør det av egoistiske grunner, gjør det fordi du vil se menneskeheten spire.

Ikke hold tilbake informasjon! Ikke se på deg selv som en "Elite" og ignorer andre på grunn av det, Folk kommer ikke til å se opp til deg pga det. De kommer til å se på deg som en fuckings retard.

 

- Velg frihet:

Frihet definerer oss.

Et kjent sitat ifra Benjamin franklin:

"He who gives up freedom for safety deserves neither."

Restriksjoner og regler kan bygge opp sivilisasjoner, men kan også legge de i grus.

 

- En grunn til å leve:

Lev for å gjøre verden til et bedre sted. Det kan virke som om det du gjør ikke betyr noe, men det er helt feil! Det er så mange av oss og sammen er vi utrolig sterke, det skal mange dråper til for å fylle et hav!

Ha tro på vitenskapen, for gjennom logikk, troen på mennesket og eksperimenter skaper vi himmel på jord! Og vi er alle en del av det, som menneske er det din plikt å forsøke. Ingen er født genier, Einstein hadde ikke relativitetsteorien lagret i hodet når han ble til! Han kom fram til den gjennom hardt arbeid, og det kan du og! Det er aldri for sent å begynne, og det er ingen som ikke er tilrettelagt til det!

 

Mennesker generelt er nysgjerrige av natur, så den dagen vi mister tro på vitenskapen, mister vi troen på mennesket, og den dagen vil vår sivilisasjon falle!

 

 

Ha troen på deg selv, ha troen på mennesket, gjør en forskjell! Vekten av verden er på dine skuldre enten du liker det eller ikke, men bare et fåtall er med på å lette tyngden!

 

(Og ikke glem at dette innlegget var skrevet i tidenes bakrus..)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Et kjent sitat ifra Benjamin franklin:

"He who gives up freedom for safety deserves neither."

Bare for å pirke litt, så skrev han faktisk følgende:

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.

 

This was written by Franklin, within quotation marks but is generally accept as his original thought, sometime shortly before February 17, 1775 as part of his notes for a proposition at the Pennsylvania Assembly, as published in Memoirs of the life and writings of Benjamin Franklin (1818). A variant of this was published as:
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.

 

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Its fo real, man! Sånn helt seriøst av det en uggabugga stamme som drev og halshugde folk på eiendommen til huset mitt for 3000 år siden. Nå 3000 år etter dette går gjenferdet til de halshugde igjen i huset mitt. De kaster fjernkontroller over gulvet og åpner skuffer og skap i huset. Heldigvis kom det ei kjerring med en sjette sans som ba de gå inn i lyset.

Lenke til kommentar

Its fo real, man! Sånn helt seriøst av det en uggabugga stamme som drev og halshugde folk på eiendommen til huset mitt for 3000 år siden. Nå 3000 år etter dette går gjenferdet til de halshugde igjen i huset mitt. De kaster fjernkontroller over gulvet og åpner skuffer og skap i huset. Heldigvis kom det ei kjerring med en sjette sans som ba de gå inn i lyset.

Hater når det skjer'assss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...