Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrev et langt innlegg her i dag, og da jeg skulle poste bestemte nettet seg for å svikte. Først trodde jeg det bare var en feil man får av og til av uvisste grunner. Skrev posten om igjen, noe kortere. Kopierte teksten, og prøvde igjen. Gikk ikke. Så la jeg merke til at jeg ikke var koblet til internett av en eller annen grunn. så gikk strømmen. Maskinen slo seg av, og jeg mistet den kopierte teksten.

 

Til det som opprinnelig irriterte meg: Klarte å sove 12 timer i dag til tross for at jeg våknet to ganger, ikke det minste trøtt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjørte loddebolten inn i hånbaken på venstre hånd tidligere i dag, lukta svidd og greier. :(

 

Det høres helt horribelt ut. :(

 

Skrev et langt innlegg her i dag, og da jeg skulle poste bestemte nettet seg for å svikte. Først trodde jeg det bare var en feil man får av og til av uvisste grunner. Skrev posten om igjen, noe kortere. Kopierte teksten, og prøvde igjen. Gikk ikke. Så la jeg merke til at jeg ikke var koblet til internett av en eller annen grunn. så gikk strømmen. Maskinen slo seg av, og jeg mistet den kopierte teksten.

 

Dette burde du lært i den perioden vi ventet på ny IPB (da forumet var ustabilt): Alltid lagre lange innlegg i en fil.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Skal oppdatere iPhonen til fruen. Joda, ingen sak det. Helt til man må oppdatere iTunes og det ikke går. Så nekter jeg å bruke iCloud når jeg har fått lasta ned oppdateringen og setter opp telefonen på nytt. Hva tror du skjer? Skitten sletter ALT. Ja, ALT. Inkludert kontakter, notater, meldinger med mer... Hva tror du sto før jeg oppdaterte? "Velger du å oppdatere mister du alt multimedia innhold, men du vil beholde kontakter og meldinger." Grønne forbanna skjit telefon.

 

(Selvsagt er hu sur på meg fordi hu mista alle kontaktene sine nå) -.-

Lenke til kommentar

Først blir husverten min og samboeren hans galne og begynner å snakke om advokater og søksmål og brudd på kontrakt og what-not og kaster meg ut, så får jeg brev fra fuckings Lindorf om regninger fra Teledritt som jeg har betalt for over en måned siden. Det er som om universet prøver å straffe meg. :mad:

Lenke til kommentar

Først blir husverten min og samboeren hans galne og begynner å snakke om advokater og søksmål og brudd på kontrakt og what-not og kaster meg ut, så får jeg brev fra fuckings Lindorf om regninger fra Teledritt som jeg har betalt for over en måned siden. Det er som om universet prøver å straffe meg. :mad:

Sett deg inn i kva du har rett på/til. Lettare å påstå at du har brote kontrakt eller whatever vis du ikkje har snøring på kva diskusjonen handlar om.

Lenke til kommentar

Først blir husverten min og samboeren hans galne og begynner å snakke om advokater og søksmål og brudd på kontrakt og what-not og kaster meg ut, så får jeg brev fra fuckings Lindorf om regninger fra Teledritt som jeg har betalt for over en måned siden. Det er som om universet prøver å straffe meg. :mad:

Sett deg inn i kva du har rett på/til. Lettare å påstå at du har brote kontrakt eller whatever vis du ikkje har snøring på kva diskusjonen handlar om.

Jo, klar over det. Men saken er denne:

 

Huseier la ut en annonse med tittel "hybel til leie" på Finn. Jeg kom og så på den, og bestemte meg for å ta den. På den tiden var han alene, og vi hadde null problemer med hverandre. Så flyttet kona hans (han var separert) inn, og han begynte å bli mer og mer gretten. Jeg og min samboer har fulgt reglene hans til punkt og prikke. Så, for noen dager siden får jeg plutselig en SMS der han sier at han vil ha oss ut fordi de to trenger plassen selv. Dette kommer veldig brått på, og jeg sier at han i samsvar med leiekontrakt må gi skriftlig oppsigelse. Det får jeg i dag. Og der står det bl.a.

 

- Leiligheten var ikke godkjent som boligareal pga. lav takhøyde.

- Leiligheten var tidligere brukt som oppbevaringsrom, og dersom arealet skal benyttes som noe annet må den renoveres, og det elektriske anlegget utbedres.

- Samboer ønsket aldri at rommet skulle leies ut.

- Samboer var av den oppfatning at kontrakten er ugyldig fordi det ikke finnes noen kontrakt hun har skrevet under på.

 

Dette er bullshit. Vi bodde her i ca. 4 måneder før hun flyttet inn, og slik hun fremstiller det i oppsigelsen har vi bodd i et oppbevaringsrom. Rommet var pusset opp og innrettet som en hybel. Det har kjøkken, bad, sovealkove og stue. Det er ikke mitt problem at idioten ikke følger lover og regler. Og i tillegg til det påstår hun at jeg har brutt leieavtale og ordensregler. Jeg spurte hva slags brudd det var snakk om, og svaret jeg fikk var "det går jeg ikke nærmere inn på med mindre det er nødvendig. Du faår kontakte advokat om du vil ha svar". Wtf. O.o

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...