Gavekort Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Jeg passer på mine egne saker. Det er latterlig at jeg ikke har lov til å irritere meg over ei ung og dum jente som blir gravid med en som slår henne, og hun ikke har videregående utdanning engang. Lavmål heter dette! Gidd å dra en unge inn i livet når du ikke har styr på ditt eget engang. 4
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Vet nå ikke helt hva som er lavmål, jeg. Jeg synes det er passe lavmål og dømme på den måten.
Psykake Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Han dømmer ikke. Han irriterer seg over at noen er så korka at de tror et barn er hva man trenger når man er 19år, uutdannet ogkjæreste med en idiot. Har tenkt det samme selv. Det burde ikke være en menneskerett å få barn. Det er ikke alle alenemødre som har kapasitet til å oppdra et barn slik et barn skal oppdras.
Occi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Har tenkt det samme selv. Det burde ikke være en menneskerett å få barn. Det er ikke alle alenemødre som har kapasitet til å oppdra et barn slik et barn skal oppdras. Selvsagt burde det være en menneskerett å få barn, uavhengig hvor fattig, uutdannet du er eller hvor idiot kjæresten din er. Derimot så er det ikke dermed sagt at det er spesielt klokt. 1
Anvlaibar Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det burde absolutt ikke være en menneskerett å få barn. I hvertfall ikke å oppdra dem. Det er med god grunn at vi har et barnevern.
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Om du ønsker, kan jeg godt henvise deg til flere videoer på Youtube som belyser akkurat dette. Nei takk. Så, du syns det er interessant og spennende, men du vil ikke lære mer om det? 3
djgudleif Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Når noen sier "dypt, mann" til et utsagn som egentlig bare rører ved overflaten.
Occi Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det etterhvert så populære javascriptet som lager en popup i nedre høyre hjørne når man scroller ned en bestemt lengde på en nettside. Et eksempel er Aftenposten. Scroll ned og plutselig popper det frem noe. Irriterende og tar unødvendig mye fokus, ofte så leser man en artikkel når denne kommer opp..
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Så, du syns det er interessant og spennende, men du vil ikke lære mer om det? Lærer ikke noe om det på den måten.
Gavekort Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Vet nå ikke helt hva som er lavmål, jeg. Jeg synes det er passe lavmål og dømme på den måten. "Dømme" er bare formeninger pakket inn fornærmende. Du vet ikke hva du snakker om.
Mchansern Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det bør være søknadsskjema for å få barn dersom man er under 23 og uten fast inntekt (eller alenemor). 6
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Så, du syns det er interessant og spennende, men du vil ikke lære mer om det? Lærer ikke noe om det på den måten. "den måten"? Hva, nøyaktig, er den måten? 2
DanieI Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Irriterer meg over at jeg har funnet klær på nett til rundt 30000kr som jeg føler jeg bare må ha, samtidig som jeg ikke klarer tanken på å bestille klær for 30000kr.
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Om du føler du må ha klær til 30 000, har du merkelige prioriteringer. 2
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "den måten"? Hva, nøyaktig, er den måten? Av å se propagandavideoer på youtube.
DanieI Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Om du føler du må ha klær til 30 000, har du merkelige prioriteringer. Kan dessverre ikke si meg uenig. Har alltid så flotte planer for hva jeg skal bruke pengene mine på når jeg får dem, og når jeg har fått dem så "kaster" jeg de alltid bort . Endret 24. januar 2012 av TurboLax
Gjest Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Det bør være søknadsskjema for å få barn dersom man er under 23 og uten fast inntekt (eller alenemor). Nei? Byråkrati er ikke veien å gå...
Psykake Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 At #Ruter nok en gang skrur opp prisene. Nå skal de ha 50,- (FEMTI!!!) kroner for en enkeltbillett kjøpt ombord. I tillegg skrur de opp månedskort til 620,- 1
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "den måten"? Hva, nøyaktig, er den måten? Av å se propagandavideoer på youtube. Jeg kan forsikre deg at videoene jeg tenker, er av typen som er produsert for britisk TV, og ikke laget i en mørk kjeller på et gutterom. Lik den jeg postet i natt.
Gavekort Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 Hadde heller hørt på svette nerder fra gutterommet enn newage hippier som tror at jorden ender i desember. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå