Kaymeerah Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Jeg angrer jævlig på at jeg valgte å droppe ut dette skoleåret (grunnet høyt fravær, tenkte det ville være bedre å ta om igjen neste år).
Lolliken Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Discovery og NatGeo sine program om folk som har overlevd ulykker! "Hva er det eneste folk elsker mer enn spektakulære videoer av folk som er en hårsbredd fra døden? Jo, å se 4000 repriser av nøyaktig samme video gang på gang bare zoomet inn akkurat nok til at kvaliteten blir så dårlig at man ikke ser en dritt!" Og husk at dersom du zoomer inn, pass på at du zoomer inn så langt at man kan se de enkelte pixlene, selv om videoen hadde helt fin kvalitet til å begynne med! Zoom x 50 = Alltid best resultat! NatGeo og Discovery har mistet kvaliteten sin de siste årene, har blitt en harry mainstream kanal for elendige "reality"-shows som f.eks de tullingene som kjører lastebil på snø (ooooooh så føkkings dramatisk), auksjonærene, folk som løper rundt i skauen og kutter ned trær and the list goes on... Skulle ønske de hadde laget skikkelige dokumentarer, slik som jeg hadde forventet av Discovery og NatGeo... Får ta til takke med BBC Knowledge til de greier å rette opp profilen sin. Edit: OOOOH!!! Det mest ræva show av de alle, de gamle gubbene som griner på film når de skal finne gull. GTFO! Endret 11. januar 2012 av Lolliken 5
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 ENIG! Og BBC Knowledge får man ikke inn overalt. Risk-TV burde fått den inn, for det er det jeg har på hytta. Hvis de ikke har nok frekvenser, kan de droppe Frikanalen, den ser ingen på allikevel. Da blir det ledig frekvens til kanaler som faktisk har seere.
Takkformeg Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 500 visninger og ikke en eneste jævel som har ringt! (Og nei, det er ikke en spesielt dårlig annonse.. Utfyllende tekst, masse bilder og ikke overpriset) Jeg vil ha ny bil!!!!!!!!
Hyperio Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Dårlig tid på året for salg av bil, that's it.
Amberlamps Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 (endret) At en kamerat av meg får bil av faren sin og ALT han kan gneldre om, er at den har mer hestekrefter enn min. Jeg har en 6 år nyere bil og kunne kjøpt to stykker av den han har, pisslei av snakket. Håper turbo og alt ryker. Endret 11. januar 2012 av Amberlamps
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Unnskyld meg, men får ikke du bil av dine foreldre/slektninger i ny og ne? Mener å ha sett deg skryte om det gang på gang på forumet... 1
Psykake Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 (endret) At en kamerat av meg får bil av faren sin og ALT han kan gneldre om, er at den har mer hestekrefter enn min. Jeg har en 6 år nyere bil og kunne kjøpt to stykker av den han har, pisslei av snakket. Håper turbo og alt ryker. Livet kan være umenneskelig hardt til tider... Endret 11. januar 2012 av Neptjune
Vertical^ Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Nå har du en svært pen bil da, Amberlamps! On-topic: Lang skoledag..
Betenkt Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Idioter i faget "Informasjonsteknologi 2". De klarer ikke å følge med, følge instruksjoner fra lærer, bok eller Internett. Sleng på hukommelse dårligere enn en gullfisks. Fra nå av hører jeg på musikk i alle IT-timer, da slipper jeg å bli provosert.
Takkformeg Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Dårlig tid på året for salg av bil, that's it. Men det er riktig tid for 4WD vil jeg jo si
CFM Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Folk som henger fastnøklene feil vei i vertøyskapet så de stikker utover i stedet for å henge rett ned...! 1
Kaymeerah Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Unnskyld meg, men får ikke du bil av dine foreldre/slektninger i ny og ne? Mener å ha sett deg skryte om det gang på gang på forumet... Mener å ha sett han skryte flere ganger enn èn.
Patrick123 Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Discovery og NatGeo sine program om folk som har overlevd ulykker! "Hva er det eneste folk elsker mer enn spektakulære videoer av folk som er en hårsbredd fra døden? Jo, å se 4000 repriser av nøyaktig samme video gang på gang bare zoomet inn akkurat nok til at kvaliteten blir så dårlig at man ikke ser en dritt!" Og husk at dersom du zoomer inn, pass på at du zoomer inn så langt at man kan se de enkelte pixlene, selv om videoen hadde helt fin kvalitet til å begynne med! Zoom x 50 = Alltid best resultat! NatGeo og Discovery har mistet kvaliteten sin de siste årene, har blitt en harry mainstream kanal for elendige "reality"-shows som f.eks de tullingene som kjører lastebil på snø (ooooooh så føkkings dramatisk), auksjonærene, folk som løper rundt i skauen og kutter ned trær and the list goes on... Skulle ønske de hadde laget skikkelige dokumentarer, slik som jeg hadde forventet av Discovery og NatGeo... Får ta til takke med BBC Knowledge til de greier å rette opp profilen sin. Edit: OOOOH!!! Det mest ræva show av de alle, de gamle gubbene som griner på film når de skal finne gull. GTFO! NatGeo har ennå et snev av respekt igjen, men Discovery er gått helt til h****. Som du sier, elendige "amerikaniserte" reality-program kun skapt for å sjokkere. Den eneste ordentlige kanalen som er igjen av denne typen er for meg Viasat History. 1
djgudleif Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 At pappa ikke kan spise uten å lage syke ekle drittlyder. 5
Analmeth Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 (endret) http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/guttegjengens-trehytte-er-i-strid-med-byggeloven-maa-rives-3679338.html Svin. Endret 11. januar 2012 av Bunnskrap 3
mikaragua Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Ja, for noen drittunger. Det morsomste er at de kan være sammen der? Vel, vær sammen på gutterommet i stedet.
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Absolutt. Tenk å gå rundt å forsøple norsk natur som dette, og prøve å unnvike seg norske lover og regler. Nei, kast de i kakebua, så lærer de kanskje litt folkeskikk i fremtiden.
Quote Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Videospilleren på TV2.no. Som oftest så hakker det som faen, selv om nettet mitt er bra. Har aldri problemer med å se videoer på andre nettsider. Ikke nok med at det hakker, men det hakker også igjennom reklamen (som forøvrig er den nye anti-røykekampanjen fra Helsedirektoratet). WRARGH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå