Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du skal noe, men blir ferdig med å stelle deg osv i lang tid i forveien. Så er det for kort tid til at du kan begynne på å gjøre noe, men fortsatt sånn at det er litt lenge å vente. Så blir det sånn at du sitter litt halv stresse å venter på at tiden skal gå. Plutselig kommer du på ting som trengs å gjøres, og før du vet orde av det får du dritt dårlig tid.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Når du skal noe, men blir ferdig med å stelle deg osv i lang tid i forveien. Så er det for kort tid til at du kan begynne på å gjøre noe, men fortsatt sånn at det er litt lenge å vente. Så blir det sånn at du sitter litt halv stresse å venter på at tiden skal gå. Plutselig kommer du på ting som trengs å gjøres, og før du vet orde av det får du dritt dårlig tid.

Kjenner meg igjen, men trikset er å ikke begynne på noen andre gjøremål. Pleier heller å bla i avisen, surfe på mobilen eller hvis jeg vet jeg har tid bare sette meg ned å høre en spesiell sang.

Lenke til kommentar

Jeg setter meg alltid ned og ser på TV før jeg pynter meg eller gjør noe som helst. Resulterer alltid i at madamen maser i en time og stresser rundt, jeg gir til slutt etter og dusjer og kler helt avslappet på meg og vi rekker gjøremålet/selskapet med fem minutters margin. :)

Endret av CFM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Luther Ingram ikke er RnB, da vet ikke jeg hva du mener RnB er.

Jeg sier at det Drake og Lil Wayne driver med ikke er RnB.

 

Når jeg sa tvilsomt, så var det bare en kommentar på at sitatet ditt ikke stemte med hans sangtittel.

Det kalles RnB av ungdommer idag, men stemmer ikke med den gamle sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...