Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er dum, du skjønner ikke.

Nei, jeg skjønner nok ikke situasjonen du er i, men det betyr ikke at jeg er dum.

Det jeg sier er at folk trenger vanligvis ikke å bruke vold for å ikke bli mobbet. Mobbere velger ikke ofre ved tilfeldigheter.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forbanna lærere som ikke kan noen ting. De kan ha seg til helvete vekk fra alt som har med undervisning å gjøre.

Endret av Bozzeye
Skrevet

Når jeg sitter ved PC-en, og plutselig får en trang til å gå på kjøkkenet. Så går jeg på kjøkkenet, drikker litt vann, titter i kjøleskapet og går tilbake igjen.

Forhåpentligvis materialiserer det seg noe i kjøleskapet neste gang du er der. Er ihvertfall det jeg håper på når jeg gjør det der. :p

Livet mitt har ingen mål eller mening!

Never had, never will.

Det er nok bedre å ikke ha en eneste time til rådighet enn å ha alle timer til rådighet.

+1!

Jeg sitter i akkurat samme situasjon akkurat nå for tiden.

Skrevet

En gutt på 17 år postet denne statusen på Facebook:

"Jeg er SUUUGER i engelsk, men jeg kan fortelle deg: I love you ♥ Jeg er SUUUUUGER i matematikk, men jeg vet, at du kan regne med meg. Jeg er dårlig i geografi, men jeg kan fortelle deg, at du bor i mitt hjerte. Sett denne på din status, om du har venner som betyr alt! ♥♥♥"

Jeg er suger?

• Liker 2
Skrevet

Irriterer meg grenseløst når jeg ser idioter omtåle iPad som "lesebrett", som f.eks. her. Kall det nå en nettfjøl ellr nettbrett, for helvete, om man vil bruk et norsk ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...